brucelee.will Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 (endret) jeg har noen filmer, men media playeren sier at den filmen trenger en annet codecs , har to codec pakker cole2 og k-lite, men jeg kan ikke avspille filmen med dem heller, er det noen som vet om noe andre gode codecs Endret 10. juli 2005 av brucelee.will
Chief_R-W Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 VLC player tar alt av film. Du får prøve ut spilleren om du liker den, den er litt anneledes å bruke enn Windows media player men den er verdt å prøve ut. Har slitt med litt lyd og bilde synkronisering men er på noen filmer.
Chief_R-W Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Etter mye bruk av ander spillere faller det tilbake på WMP Classic 6.4 med mange funksjoner. http://www.divx-digest.com/software/media_...er_classic.html
Tordenflesk Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Bruk Gspot. Det finner ut akkurat hvilket Codec du trenger.
Alex_2xA Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Xvid og AC3 tar det meste, jeg har sjeldent trengt mer enn det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå