Fosse Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 (endret) Har merket at det går an bare å skrive et bestemt antall tegn i ein melding i messenger. Irriterende når jeg ska skrive noe langt å må dele opp. Er det en måte å omgå den sperren? Endret 10. juli 2005 av Fosse
roac Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Har merket at det går an bare å skrive et bestemt antall tegn i ein melding i messenger. Irriterende når jeg ska skrive noe langt å må dele opp. Er det en måte å omgå den sperren? Såvidt jeg har forstått dette, så ligger den begrenisningen i protokollen som benyttes for å sende meldinger frem og tilbake, så jeg tror ikke det er mulig å omgå den sperren.
adsfiklam Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Har merket at det går an bare å skrive et bestemt antall tegn i ein melding i messenger. Irriterende når jeg ska skrive noe langt å må dele opp. Er det en måte å omgå den sperren? Såvidt jeg har forstått dette, så ligger den begrenisningen i protokollen som benyttes for å sende meldinger frem og tilbake, så jeg tror ikke det er mulig å omgå den sperren. Synd Men det man kan gjøre er jo å lime inn det man skal sende i Notisblokken og lagre for å så sende over MSN.
MrLee Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 (endret) Messenger Plus har en funksjon for å booste max message size til 1100 tegn. Bare husk å velge vekk sponsorsoftware når du installerer Endret 10. juli 2005 av MrLee
roac Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Messenger Plus har en funksjon for å booste max message size til 1100 tegn.Bare husk å velge vekk sponsorsoftware når du installerer For at det skal fungere må vel begge ha Messenger Plus i så fall? Messenger Plus er forøvrig et stykke programvare som blir nektet installert her i heimen
MrLee Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 nope, det holder at den ene parten har...iallefall i min erfaring
Fosse Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Skrevet 10. juli 2005 (endret) Messenger Plus er forøvrig et stykke programvare som blir nektet installert her i heimen Samme her, så da får jeg bare leve med begrensnigen. Innlegg nr 100. yahoo Endret 10. juli 2005 av Fosse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå