Xillian Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Hei, har prøvd å finne noen med samme problem. Battlefield 2 restarter maskinen når jeg starter spillet. Har inst NVIDIA 77.30 driveren, og Sp2. Skriver fordi jeg håper å slippe å måtte avinst SP2 og formatere hele maskinen på nytt! Noen med samme problem som har noen løsninger? Kjører med Ganward 6600GT 1 G minne 3.2 P4 Takker for all hjelp
Xillian Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Skrevet 11. juli 2005 Her er uttdrag fra event`loggen Datamaskinen startet på nytt etter en feilkontroll. Feilkontrollen var: 0x100000d1 (0xe2b96e54, 0x00000002, 0x00000000, 0xf7b88cf9). Dump ble lagret i: C:\WINDOWS\Minidump\Mini071105-01.dmp noen som kan hjelpe?
Share the pain Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Får du blåskjerm? Hvis ja: Hovedkortet kan ha ødelagt Ram'en din, eller Ram'en er defekt, og hovedkortet kan ikke bruke den. Er det twinmos du har?
Xillian Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Skrevet 12. juli 2005 Hei og takk for svar! - Jeg får ikke blåskjerm, og jeg kjører Corsair Value S. PC4200 DDR2 1024MB Kit
aurstad Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Deinstaller BF2, legg det inn igjen og hiv inn siste patch også. Jeg har måttet bruke en litt eldre versjon av NVIDIA driverene så det kan du jo prøve hvis de nyeste sliter litt.
prolux Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 hmm... Problemet ditt lignet jo nesten på mitt problem det. Når jeg startet spillet startet maskina på nytt. Det hadde faktisk med lydkortet å gjøre. Så prøv å kjør "dxdiag"(velg kjør fra startmenyen). etetr du har startet "dxdiag"(direct-x program) så velger du lyd, derretter seteter du ned hardware-akslerasjon på lik null. Så lukker du programmet og starter maskina på nytt. Da kan det hende at spillet virker. Bare si fra hvis det er noe du ikke skjønte, for jeg skriver kun etter hukommelsen, å den er ikke alltid i tipp topp stand... Ellers så har det nok ikke noe med SP2 å gjøre. Tror en stor andel av spillerne rundt omkring bruker den til BF2. Pcen din er også veldig kraftig, så den burde kjøre BF2 sånn passe greit. Dette ordna hvertfall mitt problem... Lykke til !!!
MetaBaron Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Evt. kakke inn aller siste drivere (77.72) + stabilitetsteste systemet ditt med Prime95.
Xillian Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Skrevet 12. juli 2005 (endret) hmm... Problemet ditt lignet jo nesten på mitt problem det. Når jeg startet spillet startet maskina på nytt. Det hadde faktisk med lydkortet å gjøre. Så prøv å kjør "dxdiag"(velg kjør fra startmenyen). etetr du har startet "dxdiag"(direct-x program) så velger du lyd, derretter seteter du ned hardware-akslerasjon på lik null. Så lukker du programmet og starter maskina på nytt. Da kan det hende at spillet virker. Fantastisk!!!!!! Jeg er helt i skyene! Dette merkelige problemet hadde jeg ikke funnet ut av selv. Takker og bukker, du ble ukens helt for min del! Skal si det var et artig spill! Endret 12. juli 2005 av Xillian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå