Gå til innhold

linux vs windows

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hoi, jeg bruker nå windows xp home, men jeg lurer på og bytte til linux, jeg har 2 disker, den ene på 160GB og operativsystem på, der er det ikke no spess og spare på, og så har jeg en på 200GB som er stappa med filmer og slikt, dette kan ikke tapes! Men blir det et mildt helsige å kople til denne disken uten å miste noe hvis jeg bytter til linux, og hvor får jeg f eks tak i programmer som msn messenger osv til linux? :S

Takk for al hjelp =) PS: satt topic i denne kategoirien for jeg viste ikke hvor ellers jeg skulle spørre om OS, skulle hatt en egen kategori det! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Orker ikke kjøpe det, er jo ikke akuratt billig, men jeg holder på å laster det ned, det er på 8GB, er vel ferdig om noen dager, og da brenner jeg det ut på en 9GB DVD og instalerer det derfra, så det er ikke noen måte jeg kan teste det på, men hvis jeg ikke liker det er det jo bare å instalere windows igjen da, er jo ikke alt for mye stress =)

Skrevet

Last ned Ubuntu på DVD. Da kan du både boote rett fra plata og kjøre uten å installere inntil du vet om du vil ha det eller ikke, og så installere fra samme plata med eksakt samme versjonene av alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...