Gå til innhold

Winamp tuller mye

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Winamp V5.093 vanlig installasjon, når jeg drar inn en mappe med mp3'er laster den dem inn i playlisten og så er det bare å spille av på vanlig måte, men hvis jeg vil spole eller klikke på en annen låt i listen slutter ofte Winamp å reagere og jeg må starte det på nytt.

Vet at filene er helt iorden og jeg har prøvd å spille av musikk fra flere harddisker, det skjer ikke bare under avspilling fra en harddisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

har du prøvd å reinstallere Winamp? eventuelt installere en eldre versjon av Winamp? jeg er svak for Winamp 2.95 :love: bruker den daglig og er veldig fornøyd med den. har bare prøvd Winamp 5x versjonen en gang tror jeg og da fant jeg ut at jeg allerede hadde gjort en tabbe :p jo det var å installere den :p

nei prøv å reinstaller den du har nå, hvis ikke dette funker kan du prøve å installere en eldre versjon av Winamp. se hva som da skjer.

her finner du forresten den Winamp versjonen jeg bruker.

Winamp 2.95:

Winamp 2.95

Lykke til.

Endret av wil
Skrevet

Fungerer ikke med reinstallering av winamp og nå har jeg prøvd litt med mediaplayer og hvis jeg skal spole litt eller velge annen MP3 i playlist så henger det seg lett opp der også, samme i et annet prog som heter Sonique eller noe, har aldri hatt dette problemet før så aner ikke hva det kan være.

Bruker win 2000 SP4, men det skal ikke ha noe å si

Skrevet

ja egerntlig, men det har ikke vært noe problem før - 512MB PC3200 og bruker bare Win2000 og har Norton antivirus 2005 i gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...