hugRmunR Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 (endret) På endel av serverne jeg har spilt på får jeg ikke spilt mer enn 30-45 min... Får Connection Problem meldingen. Når jeg går ut av serveren så finner jeg ikke noen servere! Og internett tilkoblingen virker helt fint unntatt på BF2... Noen som har peiling på hva problemet kan være? Endret 8. juli 2005 av Northern
orelse4054 Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Får Connection Problem meldingen Jeg får også dette problemet av og til, jeg har hørt at det har noe med at jeg har trådløst nettverk hjemme, har du kanskje det?
Loke-- Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 jeg har lednings nettverk, får dette også spilte på battlefield.no i kveld fikk det 2 ganger, disconnecta og kom tilbake mista heller ikke statsen da :S
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Samme melding på "vanlig" linje. Altså ikke trådløst. Har en irriterende feil at etter mapchange så avslutter spillet og jeg er ute på skrivebordet igjen. Noen som har vært borti det?
kimen Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Jepp,det er nokk ikke bare en som har dette problemet
juleribba Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Samme melding på "vanlig" linje. Altså ikke trådløst. Har en irriterende feil at etter mapchange så avslutter spillet og jeg er ute på skrivebordet igjen. Noen som har vært borti det? ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå