Elensar Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Medals: Ribbons: Diverse: Basic Sniper~: 10 kills Basic Support~: 10 kills Basic Anti-Tank~: 10 kills Basic Special Operations~: 10 kills Basic Assault~: 10 kills Basic Medic~: 10 Revives Basic Engineer~: 10 repair points/round Basic Resupply~: 10 resupply points/round Basic First Aid~: 10 heal points/round Basic Command~*: Get 40 commander score/round Basic Armor~: Be in an armored vehicle for 15-30min Gold Star~: Becoming first place in a server Silver Star~: Becoming second place in a server Bronze Star~: Becoming third place in a server Infantry Officer Ribbon~: Be a squad leader for X time. (around 2-4 hrs) Airborne Ribbon~: Parachute from 150 feet or higher Air Defence~: Be in an anti-air vehicle for 15-30 minutes Aviator~: Be in a jet for 15-30 minutes Ground Defence~: Be in a anti-ground stationary weapon for 15-30min Basic Transport~: Be inside a transport vehicle for 15-30 minutes Basic Helicoptor~: Be inside a helicoptor vehicle for 15-30 minutes Purple Heart*: 1:4 K/D ratio (minimum 5 kills 20 deaths) Meritorious Unit Ribbon*: be medic,engineer, support and use your class ability then get 40 teamwork score Combat Action Ribbon~: Play for 20 hours Veteran Pistol(/knife) Combat*: 50 pistol kills and 7 in a round. Expert Pistol(/knife) Combat*: 300 kills and X in a round Armored Service Ribbon: 8-10 Jeep/APC/Tank kills while in a jeep/apc/tank in 1 round Helicoptor Service Ribbon: 8-10 Helicopter(does infantry count?) kills while in a helicoptor in 1 round Aviator Service Ribbon: 8-10 Plane kills while in a plane in 1 round Dette har vore posta på mange andre forumer...
Hamsterino Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 (endret) For meg så må jeg ikke ha 1. plassen for å få Gold Star, trenger over 60 poeng bare. Og med Infantry Officer hadde jeg spilt i MYE mer enn 2-4 timer som Squad Leader for å få det, og hadde også spilt i MYE mer enn 10 timer for Combat Action Ribbon. Den fikk jeg først når jeg drepte 10 stykker uten å dø for første gangen. Hvor er disse tatt fra? EA/Dice? Endret 8. juli 2005 av Solid Snake
weliiiss3245 Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 For meg så må jeg ikke ha 1. plassen for å få Gold Star, trenger over 60 poeng bare.Og med Infantry Officer hadde jeg spilt i MYE mer enn 2-4 timer som Squad Leader for å få det, og hadde også spilt i MYE mer enn 10 timer for Combat Action Ribbon. Den fikk jeg først når jeg drepte 10 stykker uten å dø for første gangen. Hvor er disse tatt fra? EA/Dice? De er sikkert tatt fra forumet på www.totalbf2.com . Så disse er langt fra offisiele. Jeg har vært squadleader i 6 timer men jeg har ikke fått Infantry Officer Ribbon, Har fått over 40 commander-poeng i en runde men ikke fått basic commander. Dere må ikke stole på alt som står der, men det meste er riktig.
Markaren Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Veldig mange feil på dei diverse medaljene der Vet ikke om denne tråden tar for seg dette godt nok: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=436595&hl=
Markaren Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 (endret) For meg så må jeg ikke ha 1. plassen for å få Gold Star, trenger over 60 poeng bare.Og med Infantry Officer hadde jeg spilt i MYE mer enn 2-4 timer som Squad Leader for å få det, og hadde også spilt i MYE mer enn 10 timer for Combat Action Ribbon. Den fikk jeg først når jeg drepte 10 stykker uten å dø for første gangen. Hvor er disse tatt fra? EA/Dice? JO! du må komme på første overall Combat Action Ribbon = Kills with kit or vehicle = +100 Total? and, Time spent using kit or vehicle = Good (2hrs?) Infantry Officer Ribbon = Squad Score = 100 in 1 round, Time as squad leader = +2hrs Total. Dette stemmer... http://www.forumplanet.com/planetbattlefie...419&tid=1685558 Endret 9. juli 2005 av Markaren
Hawkn Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Noen som vet hvor mange kills eller spille tid som skal til for å få, Sniper Veteran/Expert? Eventuelt det samme med Spec Ops
Markaren Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Noen som vet hvor mange kills eller spille tid som skal til for å få, Sniper Veteran/Expert? Eventuelt det samme med Spec Ops Vet ikke, men internettsiden som jeg har linka til litt lenger oppe oppdaterest ved jamne mellomrom når det dukker opp ny informasjon.
Vt-iversen Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Noe av dette er litt rart. Jeg jobbet lenge for å få basic sniper. men fikk det først i en runde hvor jeg ikke drepte en eneste person med sniperrifle. Jeg valgte bare sniperkittet, så gikk jeg og gjemte meg siden jeg ble commander. drepte vel en 25-30 personer med artilleri, men fikk altså basic sniper midt oppi dette.
w00tson Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jeg valgte bare sniperkittet, så gikk jeg og gjemte meg siden jeg ble commander.drepte vel en 25-30 personer med artilleri, men fikk altså basic sniper midt oppi dette. Hysj, artillerihorene kan høre deg Og ja, en får medaljer tilhørende det kitet en bruker når en er commander. kanskje en bug ?
Markaren Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jeg valgte bare sniperkittet, så gikk jeg og gjemte meg siden jeg ble commander.drepte vel en 25-30 personer med artilleri, men fikk altså basic sniper midt oppi dette. Hysj, artillerihorene kan høre deg Og ja, en får medaljer tilhørende det kitet en bruker når en er commander. kanskje en bug ? For å få basic sniper osv, trenger man bare å drepe 10 stykk på en runde. Det har ingenting med saken hvordan du gjør det !
Vt-iversen Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 men det må likevel være en bug. ingen logikk i å gi meg et basic sniper badge når ikke jeg har drept noen med sniperrifla!? Så det funker vel slik at du om du får kills med artilleri, registreres det som et kill med den våpenpakken du har valgt!?
Markaren Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 men det må likevel være en bug. ingen logikk i å gi meg et basic sniper badge når ikke jeg har drept noen med sniperrifla!?Så det funker vel slik at du om du får kills med artilleri, registreres det som et kill med den våpenpakken du har valgt!? Ja, det er ikke en bugg!
Vt-iversen Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 okåda! Men du er enig i at det er ulogisk, irrasjonelt og rett og slett teit? Her sliter jeg runde etter runde og knerter folk på avstand, men får anerkjennelse for mine bragder først når jeg gjemmer meg bort og ikke engang tar på avtrekkeren!
Markaren Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 (endret) Det jo basic sniper combat, og combat går innenfor mange forskjellige ting. Oppmoder alle til å se på guiden som jeg linker til i siggen min! Endret 13. juli 2005 av Markaren
Vt-iversen Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 (endret) Jeg tok 25 stykker med M24 på Strike of Karkland en dag..*stolt* = Spam Edit. Du burde lage "den store: Markaren-skryter-av-sine-bragder-tråden" :!: Endret 13. juli 2005 av Vt-iversen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå