Gå til innhold

Liste over Ribbons, medals og Awards

Anbefalte innlegg

Skrevet

Medals:

medal01.gif

medal02.gif

Ribbons:

rib01.gif

rib02.gif

Diverse:

Basic Sniper~: 10 kills

Basic Support~: 10 kills

Basic Anti-Tank~: 10 kills

Basic Special Operations~: 10 kills

Basic Assault~: 10 kills

Basic Medic~: 10 Revives

Basic Engineer~: 10 repair points/round

Basic Resupply~: 10 resupply points/round

Basic First Aid~: 10 heal points/round

Basic Command~*: Get 40 commander score/round

Basic Armor~: Be in an armored vehicle for 15-30min

Gold Star~: Becoming first place in a server

Silver Star~: Becoming second place in a server

Bronze Star~: Becoming third place in a server

Infantry Officer Ribbon~: Be a squad leader for X time. (around 2-4 hrs)

Airborne Ribbon~: Parachute from 150 feet or higher

Air Defence~: Be in an anti-air vehicle for 15-30 minutes

Aviator~: Be in a jet for 15-30 minutes

Ground Defence~: Be in a anti-ground stationary weapon for 15-30min

Basic Transport~: Be inside a transport vehicle for 15-30 minutes

Basic Helicoptor~: Be inside a helicoptor vehicle for 15-30 minutes

Purple Heart*: 1:4 K/D ratio (minimum 5 kills 20 deaths)

Meritorious Unit Ribbon*: be medic,engineer, support and use your class ability then get 40 teamwork score

Combat Action Ribbon~: Play for 20 hours

Veteran Pistol(/knife) Combat*: 50 pistol kills and 7 in a round.

Expert Pistol(/knife) Combat*: 300 kills and X in a round

Armored Service Ribbon: 8-10 Jeep/APC/Tank kills while in a jeep/apc/tank in 1 round

Helicoptor Service Ribbon: 8-10 Helicopter(does infantry count?) kills while in a helicoptor in 1 round

Aviator Service Ribbon: 8-10 Plane kills while in a plane in 1 round

Dette har vore posta på mange andre forumer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

For meg så må jeg ikke ha 1. plassen for å få Gold Star, trenger over 60 poeng bare.

Og med Infantry Officer hadde jeg spilt i MYE mer enn 2-4 timer som Squad Leader for å få det, og hadde også spilt i MYE mer enn 10 timer for Combat Action Ribbon. Den fikk jeg først når jeg drepte 10 stykker uten å dø for første gangen.

Hvor er disse tatt fra? EA/Dice?

Endret av Solid Snake
Skrevet
For meg så må jeg ikke ha 1. plassen for å få Gold Star, trenger over 60 poeng bare.

Og med Infantry Officer hadde jeg spilt i MYE mer enn 2-4 timer som Squad Leader for å få det, og hadde også spilt i MYE mer enn 10 timer for Combat Action Ribbon. Den fikk jeg først når jeg drepte 10 stykker uten å dø for første gangen.

De er sikkert tatt fra forumet på www.totalbf2.com . Så disse er langt fra offisiele. Jeg har vært squadleader i 6 timer men jeg har ikke fått Infantry Officer Ribbon, Har fått over 40 commander-poeng i en runde men ikke fått basic commander. Dere må ikke stole på alt som står der, men det meste er riktig.

Skrevet (endret)

JO! du må komme på første overall

Combat Action Ribbon = Kills with kit or vehicle = +100 Total? and, Time spent using kit or vehicle = Good (2hrs?)

Infantry Officer Ribbon = Squad Score = 100 in 1 round, Time as squad leader = +2hrs Total.

Dette stemmer...

http://www.forumplanet.com/planetbattlefie...419&tid=1685558

Endret av Markaren
Skrevet

Noen som vet hvor mange kills eller spille tid som skal til for å få,

Sniper Veteran/Expert? Eventuelt det samme med Spec Ops

Skrevet
Noen som vet hvor mange kills eller spille tid som skal til for å få,

Sniper Veteran/Expert? Eventuelt det samme med Spec Ops

Vet ikke, men internettsiden som jeg har linka til litt lenger oppe oppdaterest ved jamne mellomrom når det dukker opp ny informasjon.

Skrevet

Noe av dette er litt rart.

Jeg jobbet lenge for å få basic sniper. men fikk det først i en runde hvor jeg ikke drepte en eneste person med sniperrifle.

Jeg valgte bare sniperkittet, så gikk jeg og gjemte meg siden jeg ble commander.

drepte vel en 25-30 personer med artilleri, men fikk altså basic sniper midt oppi dette. :hmm:

Skrevet
Jeg valgte bare sniperkittet, så gikk jeg og gjemte meg siden jeg ble commander.

drepte vel en 25-30 personer med artilleri, men fikk altså basic sniper midt oppi dette. :hmm:

Hysj, artillerihorene kan høre deg :D

Og ja, en får medaljer tilhørende det kitet en bruker når en er commander. kanskje en bug ?

Skrevet

drepte vel en 25-30 personer med artilleri, men fikk altså basic sniper midt oppi dette.  :hmm:

Hysj, artillerihorene kan høre deg :D

Og ja, en får medaljer tilhørende det kitet en bruker når en er commander. kanskje en bug ?

For å få basic sniper osv, trenger man bare å drepe 10 stykk på en runde. Det har ingenting med saken hvordan du gjør det !

Skrevet

men det må likevel være en bug. ingen logikk i å gi meg et basic sniper badge når ikke jeg har drept noen med sniperrifla!?

Så det funker vel slik at du om du får kills med artilleri, registreres det som et kill med den våpenpakken du har valgt!? :hmm:

Skrevet
men det må likevel være en bug. ingen logikk i å gi meg et basic sniper badge når ikke jeg har drept noen med sniperrifla!?

Så det funker vel slik at du om du får kills med artilleri, registreres det som et kill med den våpenpakken du har valgt!? :hmm:

Ja, det er ikke en bugg!

Skrevet

okåda! Men du er enig i at det er ulogisk, irrasjonelt og rett og slett teit?

Her sliter jeg runde etter runde og knerter folk på avstand, men får anerkjennelse for mine bragder først når jeg gjemmer meg bort og ikke engang tar på avtrekkeren!

Skrevet (endret)

Det jo basic sniper combat, og combat går innenfor mange forskjellige ting.

Oppmoder alle til å se på guiden som jeg linker til i siggen min!

Endret av Markaren
Skrevet (endret)
Jeg tok 25 stykker med M24 på Strike of Karkland en dag..*stolt*

= Spam

Edit.

Du burde lage "den store: Markaren-skryter-av-sine-bragder-tråden" :!: :p

Endret av Vt-iversen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...