Ustedalen Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Jeg skal kjøpe meg final fantasy 10, men jeg vet ikke hvor jeg skal kjøpe det? Jeg vil gjerne kjøpe det over internett, og få det etter MAKS en uke. Men alle nettbutikker har 18 års aldresgrense. Noen som har noen seriøse nettbutikker som tar faktura, der de selger ff10?
Nevnarion Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 http://no.gamesmix.com/ Søk etter "Final Fantasy 10". Alle butikker har 18 års aldersgrense? Hvor har du det fra? Handlet mye på gamesmix jeg, også før jeg ble 18. Joda, det står jo at "Er du under 18 år, må bestllingene inkludere foresattes underskrift.", men det er jo bare å skrive på en av dine foreldres navn det.
Nevnarion Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Gamesmix har funka kjempebra for meg. God leveringstid og ingen problemer.
Ustedalen Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Skrevet 8. juli 2005 (endret) Ett spm til: Jeg lurer også på å kjøpe ett ff spill til. Hvilket er best? Endret 8. juli 2005 av tn_00
Nevnarion Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 (endret) Da skal du kjøpe Final Fantasy VII til PsOne. Dette er kanskje ikke like enkelt å få tak i lenger, men det skal være mulig. Ellers kan jeg også anbefale deg både Final Fantasy VIII og IX. Geniale spill (spesielt IX etter min smak) Edit: Faktisk så kan du få kjøpt Final Fantasy VII på Gamezone. http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=10631 Endret 8. juli 2005 av Nevnarion
Ustedalen Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Skrevet 9. juli 2005 Da skal du kjøpe Final Fantasy VII til PsOne. Dette er kanskje ikke like enkelt å få tak i lenger, men det skal være mulig.Ellers kan jeg også anbefale deg både Final Fantasy VIII og IX. Geniale spill (spesielt IX etter min smak) Edit: Faktisk så kan du få kjøpt Final Fantasy VII på Gamezone. http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=10631 Jeg har faktisk IX. Hatt det nå i kanskje 4-5 år... Genialt spill.
Nevnarion Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Det er bra. Men har du ikke Final Fantasy VII, så kjøp det. Bare 259 kr på Gamezone.
Nevnarion Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Jeg har selv aldri handlet der, men jeg vil ikke tro noe annet. Er sikkert flere på forumet her som har handlet hos Gamezone. Skurupu har hvertfall kjøpt sitt eksemplar av Final Fantasy VII der, så vidt jeg vet. Så jeg kan nesten garantere deg at det er helt trygt.
pronoob Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Gamezone er en seriøs butikk, de holder til her 10 min å gå fra meg og har handlet der flere ganger. Nettbutikken har de gangene jeg har brukt den holdt et like høyt nivå.
Ustedalen Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Skrevet 9. juli 2005 Men så er det det med 18 års aldersgrense igjen da Bare å skrive inn foreldrenes underskrift?
Nevnarion Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Du kan da bare spørre foreldrene dine om det er greit, og så skriver du inn navnet deres. Er jo ikke noe håndskrift det her. Og er det veldig farlig om foreldrene dine får vite om det, så...skriv navnet til en av dem uansett. Er ikke noe verre enn at de står ansvarlige dersom du ikke betaler o.l. Men det gjør du vel?
Ustedalen Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Skrevet 9. juli 2005 Nei nei, de er ikke noe imot at jeg kjøper det (de liker det selvsakt ikke, fordi de mener jeg burde være ute i stedenfor. Men siden jeg er 16 år, bestemmer jeg selv) Men de vil ikke la det stå noen spill i dems navn av prinsipp
Nevnarion Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 (endret) Nei nei, de er ikke noe imot at jeg kjøper det (de liker det selvsakt ikke, fordi de mener jeg burde være ute i stedenfor. Men siden jeg er 16 år, bestemmer jeg selv)Men de vil ikke la det stå noen spill i dems navn av prinsipp Ehm....hva i all verden er problemet med det? De står da som ansvarlige for deg på mye annet, hva er problemet med at navnet deres står på en faktura fra en butikk? Nei ærlig talt, ta en prat med foreldrene dine og få dem til å forstå det her. Det blir bare teit. Om du går på dine egne bein til den butikken og kjøper spillet over disken, så har de som foreldre fortsatt ansvar for deg. Altså, jeg har kjøpt spill fra gamesmix siden jeg var sikkert...14 år. Og det er sjelden jeg har spurt foreldrene mine om å få gjøre det. Har gått helt uten problemer. Endret 9. juli 2005 av Nevnarion
Ustedalen Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Skrevet 10. juli 2005 Da var Final Fantasy 10 bestilt. Men det var ikke noe snakk om underskrivt fra foreldre. Er det på fakturaen da?
Nevnarion Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Da var Final Fantasy 10 bestilt.Men det var ikke noe snakk om underskrivt fra foreldre. Er det på fakturaen da? Var det ikke? Nei, men da var det vel ikke noe problem. Nei skal nok ikke være noe underskrift på fakturaen heller. Jeg husker bare at når man bestilte på Gamesmix før, så måtte man skrive inn en av foreldrenes navn dersom man var under 18 år. Gratulerer med (snart) nytt spill hvertfall
Ustedalen Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Skrevet 10. juli 2005 Har prøvd det før, lånte det hos en kamerat (han har alle spillene untatt 3,6 og 11), men jeg synes spillet er såpass bra at jeg kan kjøpe det. Lurer på om jeg skal forhåndsbestille XII også
Nevnarion Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Har prøvd det før, lånte det hos en kamerat (han har alle spillene untatt 3,6 og 11), men jeg synes spillet er såpass bra at jeg kan kjøpe det. Lurer på om jeg skal forhåndsbestille XII også Jeg har selv tenkt på om jeg skulle forhåndsbestille XII, men funnet ut at jeg står over foreløpig. Er overrasket over at butikker som fks. gamesmix har lagt det ut for bestilling allerede. Det er ikke engang utgitt i japan. Gamesmix skriver at det vil bli utgitt "innenfor 2005". Noe jeg har store problemer med å tro på, da utgivelsesdatoen for japan er foreløpig satt til 9. januar 2006.
Ustedalen Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Skrevet 10. juli 2005 Final Fantasy XIIkr. 489,00 Utgivelsesdato: 01/12/2005 Plattform: Playstation 2 Kategori: RPG Utgiver: Square-Enix Vekt: 200.00 gram Utgis torsdag 01 desember, 2005. Fra Gamezone
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå