genser Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Jeg er på utkikk etter en veldig snill sjel som vil bruke litt tid på å ta Taxi-oppdrag for meg. På mine dataer funker det ikke med taxi-oppdrag. Det er en bug på enkelte GTA'er (har ingenting med saven å gjøre), som gjør det umulig å finne passasjerer til taxien. Har spillt laaaang tid, og mangler bare de 50 taxi-fraktene for å få 100%. Som dere skjønner er det ganske frustrerende å bli stående på 99,47%. Jeg uploader save-gamen. Tusen takk hvis noen vil bruke litt tid på det. Uten koder altså. Jeg er veldig takknemmelig. GTASAsf1.b
Humbug Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Kan jeg vel kanskje. Gidder du da å finne ut for meg om det gar an å få den levithanen med magnet under (det oppdraget vet du) til å spawne på flyplassen i ørkenen. Gidder ikke gjøre det i dag.
genser Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Skrevet 11. juli 2005 Den spawner automatisk på flyplassen etter at man har gjort et oppdrag i Las Venturas hvor man bruker et slikt helikopter. Blir veldig takknemmelig
Humbug Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Kan se om jeg kan i kveld. Det helikopteret på flyplassen har jo ingen magnet
Humbug Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Sorry. Akkurat det samme skjedde med meg. Fant ingen passasjerer
Smeltelim Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Det er nok ikke en bug på enkelte GTAer som gjør at du ikke får tatt taximission. Jeg har nettop tatt taximission for meg selv og 5min etterpå lastet jeg ned din save for å prøve på den, da fant jeg ingen passasjerer.... Altså det funket med min save på min maskin men ikke med din save på min maskin
genser Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Skrevet 11. juli 2005 Det er nok ikke en bug på enkelte GTAer som gjør at du ikke får tatt taximission. Jeg har nettop tatt taximission for meg selv og 5min etterpå lastet jeg ned din save for å prøve på den, da fant jeg ingen passasjerer.... Altså det funket med min save på min maskin men ikke med din save på min maskin Hmm, takk som prøvde, men det var rart. Har nemlig prøvd å starte ny save her, men samme feil. Jaja :/ Finnes det noen form for trainer som lar meg ta 50 taxi-oppdrag uten at det reagerer på Cheats-telleren?
Admin'c Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 (endret) se pm, men ta backup av saven først tenker jeg (den ligger jo her uansett ) Endret 11. juli 2005 av Admin'c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå