Gå til innhold

Help til ny telefon tenker på k750i


Anbefalte innlegg

Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger:

 

Funksjoner:

-Kalender: Ja gjerne med gjentakelse

-MMS: Ja

-GPRS: Ja

-EDGE: Kjekt og ha, men ikke nøvendig

-Kalkulator: Ja

-JAVA: Ja

-Email klient: Ikke nøvendig

-Spill: Ja

 

 

Form:

-Klapp/"vanlig"/alternativ: Alle

Skjerm:

Farge

-Over 65000 farger

-Touchscreen: nei

 

Pris:

Jeg har mellom 0 og 3000 kroner til rådighet.

Med abonnementsbinding): ja

Hvis med abbenoment, et billig et

 

Diverse

-Merke: ikke siemens, og helst ikke nokia, men ellers åpen for alt

-Kamera: ja må være bra helst megapixel

-Videokamera: ja

-Symbian: ikke nøvendig

-Triband: ja

-Infrarød port: ja

-Bluetooth:Ja

-Minne: ikke mindre enn 40 hvis ikke minne kort

-Minnekort?:helst

-Polyfoniske ringetoner: ja

-MP3: ja

-Radio: kjekt og ha

-3g(UMTS): kjekt og ha

-Wlan:har ikke pelling på hva det er

- Mulighet for GPS: nei

-Batterilevetid: veldig viktig

-bruker telefonen til og spille, ta bilder, høre på mp3/radio, og drife

Endret av jealei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp deg en k750i!!! Den er den beste telfonen jeg har hatt. Ikke la deg skremme av folk som sier den henger seg opp. Det fikses lett med softwareoppgradering som du kan gjøre selv med den medfølgende usb kabelen.

 

Denne telefonen har alt utenom 3g og edge. Personlig synes jeg at den eneste grunne til å skaffe seg en 3g telefon er hvis mange av vennen dine har det. Hva er vitsen med videosamtaler dersom du ikke kan ha det med noen andre??

 

Utvidbart minne som kan skiftes uten å skru av telefonen er et stort + . Foreløpig får du 2gb men tror 4 gb kommer snart. Det beste mobilkameraet på markedet i dag, selv om jeg tror at nokias nye N-serie vil knuse det meste når de kommer.

 

Billigste jeg har sett u/abb er 2999,- på Siba, men den er låst til Netcom nett i 12mnd. Ellers koster den 899,- på elkjøp med netcom abb. Men det er nesten ingen butikker i oslo som har telefonen inne for tiden. Jeg fikk til slutt tak i en på telehuset tilo 1299,-...

Lenke til kommentar
Kjøp deg en k750i!!! Den er den beste telfonen jeg har hatt. Ikke la deg skremme av folk som sier den henger seg opp. Det fikses lett med softwareoppgradering som du kan gjøre selv med den medfølgende usb kabelen.

 

Denne telefonen har alt utenom 3g og edge. Personlig synes jeg at den eneste grunne til å skaffe seg en 3g telefon er hvis mange av vennen dine har det. Hva er vitsen med videosamtaler dersom du ikke kan ha det med noen andre??

 

Utvidbart minne som kan skiftes uten å skru av telefonen er et stort + . Foreløpig får du 2gb men tror 4 gb kommer snart. Det beste mobilkameraet på markedet i dag, selv om jeg tror at nokias nye N-serie vil knuse det meste når de kommer.

 

Billigste jeg har sett u/abb er 2999,- på Siba, men den er låst til Netcom nett i 12mnd. Ellers koster den 899,- på elkjøp med netcom abb. Men det er nesten ingen butikker i oslo som har telefonen inne for tiden. Jeg fikk til slutt tak i en på telehuset tilo 1299,-...

3G er ikke bare for videosamtaler heller da...

Lenke til kommentar
den koster ikke 2999,- kr på siba

 

Jeg har vært i varehuset på furuset/lindeberg og sett og der kostet den 2999,- uten abb, MEN den er låst til netcom nett i 12mnd. Det står på prislista ved siden av mobilskapet.

De slår av litt på prisen fordi den er låst til netcom. Uten abb og operatørlås koster den 600-700 kr mer....

Lenke til kommentar
3G er ikke bare for videosamtaler heller da..

 

Nei, det vet jeg men det er jo en av de viktigste funksjonene. Var jo litt det samme når MMS var helt nytt. Tok en stund før mange begynte å bruke det. Foreløpig er det ikke så veldig utbredt. 3G blir etter min mening litt hypet opp av journalister. Men min neste mobil blir nok 3G. Da har sikker litt fler skaffet seg det også. Men for all del, hvis 3G er superviktig forjornan kan han jo bare skaffe seg det...

Endret av BraveCoward
Lenke til kommentar
den koster ikke 2999,- kr på siba

 

Jeg har vært i varehuset på furuset/lindeberg og sett og der kostet den 2999,- uten abb, MEN den er låst til netcom nett i 12mnd. Det står på prislista ved siden av mobilskapet.

De slår av litt på prisen fordi den er låst til netcom. Uten abb og operatørlås koster den 600-700 kr mer....

Men det gjør jo ingenting at den er operatørlåst :p

Det er jo en grunn til at man har unlock.no ;)

Lenke til kommentar

Men det gjør jo ingenting at den er operatørlåst :p

Det er jo en grunn til at man har unlock.no  ;)

Det er ikke unlock.no men unlockshop.no, unlock er bare et forum hvor man kan diskutere ting, men det er unlockshop som driver med opplåsning

Endret av jealei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...