Gå til innhold

Geil ram sammen med hva?


Thraze

Anbefalte innlegg

Heisann folkens! Kjører for tida 2*512 Geil ultra PC3500 Golden Dragon 433mhz ddr minne på min P4 2,8ghz.

 

Tenkte å oppgradere til en AMD64 3800+ eller noe i den duren, og tenkte meg 1gig mer ram. Men jeg finner ikke en forhandler som selger samme ram som jeg har allerede, så jeg lurte på om noen vet hvilke brikker som passer best sammen med mine.

 

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann folkens! Kjører for tida 2*512 Geil ultra PC3500 Golden Dragon 433mhz ddr minne på min P4 2,8ghz.

 

Tenkte å oppgradere til en AMD64 3800+ eller noe i den duren, og tenkte meg 1gig mer ram. Men jeg finner ikke en forhandler som selger samme ram som jeg har allerede, så jeg lurte på om noen vet hvilke brikker som passer best sammen med mine.

 

Takk for svar.

Har hørt, med trykk på hørt, at minnebrikker fra samme produsent og størrelse absolutt er å foretrekke. Har også hørt at du ikke bør har rambrikker i alle slotene, da det er fare for ustabilitet under oc og at ramen blir tregere.

 

Det var min mening, grunn til at jeg skriver uten å være 100 % sikker her er fordi minnekategorien har veldig få hjelpsomme folk / veldig få folk i det hele tatt så det kunne ha tatt en stund før du hadde fått svar.

 

Nuff said.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...