PlastBox Skrevet 27. juli 2002 Skrevet 27. juli 2002 Når jeg skriver print "Heinpåndeg!"; får jeg dette når jeg kjører scriptet skriver det Hei på deg! på én linje!! Skal ikke scriptet starte på en ny linje når man bruker n i en print commando?
BBC Skrevet 27. juli 2002 Skrevet 27. juli 2002 Jo, men ikke i f.eks. IE eller Opera - kun til tekst-filer. Hvis du vil ha linjeskift i et html-dokument må du bruke <br>.
house Skrevet 1. august 2002 Skrevet 1. august 2002 /n = code break.. <br> = line break ... bruker du hei/npå/ndeg/n .. så vil i det i kilda bli vist som : hei på deg ...
rudolfrock Skrevet 29. oktober 2002 Skrevet 29. oktober 2002 Hvis du har en variabel som inneholder n så er det bare å echo'e den slik: $var = "Dette n er n en n variabel n med n linjeskift"; echo nl2br($var); da vil alle n bli gjort om til <br>
kilogram Skrevet 30. oktober 2002 Skrevet 30. oktober 2002 Quote: rudolfrock skrev (2002-10-29 20:45):Hvis du har en variabel som inneholder n så er det bare å echo'e den slik:$var = "Dette n er n en n variabel n med n linjeskift";echo nl2br($var);da vil alle n bli gjort om til Code: $var = "Dette n er n en n variabel n med n linjeskift";echo nl2br($var); Fikset, med tanke på at enkel backslash må skrivest dobbelt her på forumet for å visest skikkelig. :smile:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå