Flanger Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Jeg har et veldig merkelig problem som er utrolig irriterende. Mens jeg surfer kan jeg ikke høre på musikk. Jeg har prøvd med IE og Firefox som browsere, og Windows Media Player, Real Player, MediaMonkey osvosv som musikkspillere. Sidene vil rett og slett ikke laste når jeg bruker disse programmene. Jeg forstår ingenting...
Gadgetman Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Slå av lyd i browseren din.... I Opera, [F12] deretter fjern haken i 'Aktiver lyd i nettsider' I IE... Slett svineriet... Evt. 'Verktøy', 'Alternativer for internett...', 'Avansert' og fjern haken for 'Spill av lyder på Web-sider'
Shimano Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Pussig problem; jeg hører musikk både i WinAmp, iTunes og Windows Media Player mens jeg surfer. Bruker IE.
Flanger Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Skrevet 5. juli 2005 Tror egentlig ikke det har noe med browserne å gjøre: Jeg kan ikke overføre filer på lan mens jeg hører på musikk heller tror jeg... Da står det fast.
babbakaørn Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Kansje det er et driverproblem av etter eller annent slag? Formater windows å legg in shitten på nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå