Gå til innhold

Starte counter-strike clan


Anbefalte innlegg

Har sett litt rundt på hardware og sett veldig mange skilled cs spillere her, jeg sender nå invitasjon til de jeg vet om..

 

Det jeg lurer på om det er noen som er interessert i å starte en clan?

 

Jeg har (selfølgelig?) ikke ventrilo server eller war server, men det skal vi alltid få sponset!

 

Noen som har lyst?

 

Vennligst bare seriøse hendvendelser! Useriøse poster rappoteres.

 

Hvis det blir mange hendvendelser så kan vi sikkert starte et team 2 eller noe sånt, vi ser.

 

EDIT: Midlertidlig irc kanal: #hw.no @ quakenet

 

EDIT2: Har sikkert sendt 15 PM's til forskjellige cs spillere her på forumet nå. Vet ikke om flere enn til de jeg har sendt til

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, kan vel være med på en try.

 

-Synes jeg har en ganske ok aim, selv om den er litt dårligere for tiden pga. den gamle intellimouse(ikke explorer serien) 1.1 som jeg sitter med, mx510'n har tatt kvelden. Skal gå til innkjøp av mx518 snart.

-God taktisk, vet når jeg skal trekke meg, når det ikke er vits i å utfordre skjebnen, vet når jeg bør save gun osv.

-Klanerfaring.

 

Nå har jeg egentlig en klan fra før, men den er mest en sånn venne-klan, og vi er ikke så aktive.

Endret av TomFu
Lenke til kommentar

Ok, men da starter vi en clan da...

 

men vi må finne på et navn... anyone? Og vt server hadde vært litt greit... Men lettere å skaffe vt rom/server hvis vi har et navn (hvis vi finner på et navn, så lager vi en irc channel = lett å få vt spons)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...