GRendal Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 (endret) Hva er den reele forskjellen mellom 308 og 313 i SWORD spec? er NE warrior og tenkte å skaffe meg denne + Hand of justice. Merker man forskjell på dette? angrer på at jeg ikke valgte human. Eneste jeg kan tenke meg er miss chance og muligens litt lavere dps mot lvl 63 folk? takker for svar i pvp muligens færre miss og til og med færre Dodges? vil ha overpower. Uansett - kan noe med (mer) Peiling uttale seg her? takk Edit: Jeg har Arcanite Reaper atm, vil jeg få høyere DPS med denne her? Endret 2. juli 2005 av GRendal
Lacim Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Økt weapon skill gir bedre sjanse for både crit og hit. 1.4.0 patch: Characters should now gain benefit from weapon skill bonuses beyond their normal cap. Om jeg ikke er helt ute og kjører, så er 6 i weapon skill ~0.63% crit og hit, jeg så litt på det da jeg hadde Distracting Dagger. Fant på allakhazam: Weapon Skill increases: 1. Critical Strike rate, also factors in Agility. 2. Minimum and Maximum damage that can be dealt. 3. Chance to land a hit. Only one the game tells you.
GRendal Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Skrevet 2. juli 2005 Økt weapon skill gir bedre sjanse for både crit og hit. 1.4.0 patch: Characters should now gain benefit from weapon skill bonuses beyond their normal cap. Om jeg ikke er helt ute og kjører, så er 6 i weapon skill ~0.63% crit og hit, jeg så litt på det da jeg hadde Distracting Dagger. Fant på allakhazam: Weapon Skill increases: 1. Critical Strike rate, also factors in Agility. 2. Minimum and Maximum damage that can be dealt. 3. Chance to land a hit. Only one the game tells you. hvorfor tok jeg ikke human
GRendal Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Skrevet 2. juli 2005 Økt weapon skill gir bedre sjanse for både crit og hit. 1.4.0 patch: Characters should now gain benefit from weapon skill bonuses beyond their normal cap. Om jeg ikke er helt ute og kjører, så er 6 i weapon skill ~0.63% crit og hit, jeg så litt på det da jeg hadde Distracting Dagger. Fant på allakhazam: Weapon Skill increases: 1. Critical Strike rate, also factors in Agility. 2. Minimum and Maximum damage that can be dealt. 3. Chance to land a hit. Only one the game tells you. tusen takk for fint svar
M@R7!N Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Ah, gleder meg til å switche tilbake til axe (reaper) når jeg har skaffet meg 20 arcanite bars Har Ice Barbed spear og Polearm spec nå, funker ypperlig, men vil ha improved hamtring igjen (som høres enda mer interessant neste patcH)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå