Gå til innhold

Stresstest i css


Anbefalte innlegg

Hvor kan jeg finne denne såkalte stresstesten til css? Har hørt om den, men finner den ikke. Har vanvittigt fps drops i css og finner ikke ut av det :(

 

har amd 64 3500+

1024 corsair ram

geforce 6800gt glh

 

har reinstallert, masse protection mot virus og spyware, prøvd masse forskjellige drivere, tweaket med cfg fila, ingenting hjelper!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

han hintet vel til mindre OffTopic tenker jeg.. :roll:

 

Men hvorfor skal du hakke ned på pc'ene til andre? har du stabilt 99 FPS HELE tiden kanskje? Tviler ¨på det når det er masse smoke, og stoort og åpent sted, slik som main på aztec. Og med regnet og alt på? Tviler egentlig på at du har 99 fps hele tiden der :)

 

EDIT: Gratulerer med 73 årsdagen her for ett par dager siden, LenniZ. Hvordan føles det og være over pensjonsalder'n og likevel vite alt om CS?

Endret av Mammuten
Lenke til kommentar
Finnes det sånn stresstest i cs 1.6 og eller?

Kan sikkert virke litt dumt, men gjør det det? :blush:  :blush:

Hahaha, cs krever så lite, at du har 100 fps hele tiden :!:

Cs krever lite, ja det er sant, fårstår meg ikke på de som sliter med å spille pga lite FPS osv. spillet krever lite :whistle:

Lenke til kommentar

Cs krever ikke lite, for at du skal ha 100fps konstant må du ha en ganske Ny PC..

Jeg har Radeon 9800SE, celeron 2.4 Ghz 512 RAM... det er langt i fra det som holder, er nedi 20 fps på aim_maps med mye action.. jeg har ikkeno spyware eller lignende..

:ermm:

Lenke til kommentar
Cs krever ikke lite, for at du skal ha 100fps konstant må du ha en ganske Ny PC..

Jeg har Radeon 9800SE, celeron 2.4 Ghz 512 RAM... det er langt i fra det som holder, er nedi 20 fps på aim_maps med mye action.. jeg har ikkeno spyware eller lignende..

:ermm:

Kvitt deg med celeron'en, og dine problemer skal være løst.

Intel Celeron = Crap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...