sindre1 Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Når jeg skulle starte GTA:SA i dag ville det ikke starte (dvs ingenting skjedde da jeg prøvde å kjøre det). Jeg lastet da ned en crash fix, "patch fx", samt en register fil, "gta_sa", og kjørte disse to. Etter dette startet spillet som normalt. Men det var bare ett problem, alle savene mine var borte. Jeg forstår at denne patchen må ha rotet med main.scm fila, men denne tok jeg selvfølgelig ikke backup av før jeg kjørte patchen. Er det noen måte for å få tilbake mine gamle saves på? En annen ting som er litt merkelig er at jeg ikke får lastet inn andre saves heller. Jeg prøvde nemelig å laste ned en saved game pakke med masse saves i, som jeg la i "gta san andreas user files", men disse dukket heller ikke opp ingame. Noen som har peiling?
V36a Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 hørtes merkelig ut.. prøv å reinstallere spillet da, kanskje det vil hjelpe.
ErlendRU Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Systemgjenoppretting? Hjelper vel kanskje ikke hvis det er borte for godt
j0n87 Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 kanskje noe feil i registeret. prøv å legge savegamene i en annen mappe. så gå inn i spillet og spill første mission ellerno, og savegame. så går du ut igjen og legger tilbake din savegame i mappa og overskriv den du akkurat lagret. kanskje det funker
ClawHammer Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Fikk samme jeg. Ikke nruk den patchen, den fucker bare opp spillet..
sindre1 Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Skrevet 5. juli 2005 Takk for svar, har fått det til nå. Fant ut at det ikke gikk ann å save i hele tatt, "bad save folder". Til alle andre som måtte oppleve dette problemet så er det bare å reinnstale og ta vare på de gamle savene, for å så legge de inn igjen etter reinstall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå