supernapa Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Er det noen som kan forklare meg hvorfor jeg aldri får høyere hastighet på Azureus enn 20 kb/s ? Jeg har Netopia 3351 Router, og 3Com OC trådløs router . og en 5 mbits internetlinje levert fra nextgentel. Når jeg kjører portsjekk får jeg OK ... grønt ikon i programmet som tyder på at alt er ok - men somsagt .... Får jalla hastighet.
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Hvordan er seeder/leecher forholdet på torrenten du laster? Laster du mye opp? Når du laster mye opp så blir nedlastingshastigheten kvelt
Darkness1231 Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 skjekk Seeder/Leecher på torrenten å skjekk om du opplaster mye for jo mere du opplaster jo mindre nedlaster du bruk netlimiter et program så du kan sette ned uploaden
The Walking Dead Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 hvis ingen er interessert å dele så er det ikke så greit å få noe fart, sjekk antall delere(seedere). f.eks 1 seeder og 500 leechere. da tar det ei stund spesiellt hvis de 500 har låst uploaden sin på 1 kb/s. siden du har 5mbit ned så kan du laste opp så mye du orker siden uploaden din ikke er så høy. Husk å bruke port 49152 eller høyere når du laster ned fra private nettverk siden 6881 er bannlyst på de fleste seriøse steder! husk å dele! audi_a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå