Rookie_NO Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Denne tråden burde endres til "Ville feberfantasier og andre sannheter postes her!"
Roberticus Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Skrevet 5. juli 2005 Hehe :!: Utviklet seg litt denne tråden ja... Tydelig at ingen av dere har hørt noe om dette ihvertfall. Mulig dette bare er humbug og drømmerier fra noen som har spilt litt for mye WoW og sovet litt for lite. Men jeg ville nå se om noen hadde snappet opp noe mere info. Er jo selvsagt at de kommer til å gjøre noe med talent-trærne hvis de kommer med levels over 60. Hvis vi skal bruke Asheron's Call 2 som et eksempel så laget de nettopp et hero system der man økte level cap fra 50 til 120. De hadde også skill/talent trær som lignet endel på WoW systemet. Dette bygde de rett og slett på med hero abilities osv. Så mulighetene for en stor level økning er der. Den nye ekspansjonen er under arbeid og releasedatoen ligger nok minst 6 måneder fram i tid. På grunn av tidsperspektivet er det naturlig at levelcapen økes kraftig. Min antagelse er at de utvider "playfield" i spillet (feks Outlands/Emerald Dream? eller noe helt nytt) i tråd med økningen i level cap. Når det gjelder vanskelighetsgraden på Molten Core/Onyxia når level cap øker så tror jeg nok at det fortsatt blir vanskelig selv med ny max level spillere. Men det blir unaturlig å øke vanskeligheten på disse instancene i forhold til nye levels. Det kommer GARANTERT nye dungeons som er tilpasset økt levelcap.
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Vi kan jo ta Everquest som eksempel. Her har flere "leet bosses" og looten deres blitt overflødiggjort av en levelcap som har økt med 20 levler over årene, uten at noen klager over det. Ta f.eks Cazic Thule, Lady Vox og Lord Nagafen. Da capen var level 50 var dette det feteste av det fete, og å ta disse var en skikkelig bragd, på linje med Onyxia for et par måneder siden. Nå har man jo tatt disse med enkle parties. Så lenge det kommer nytt content synes jeg ikke man skal bekymre seg over akkurat det der. Det er veldig tydelig at noen av dere ikke har spilt andre MMORPG-er, liksom.
WarpX Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 En warlock tar lett en Rogue ... Pahahahahahaa! Prøv med en Alliance lock på en PvP-server du...
Blakken Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Bullshit er vel det eneste jeg har å si til dette? Sannsynligheten for denne påstanden er ufatterlig liten. Level 120, yeah right... Bare å i det heletatt lage en post on en slik latterlig påstand er å kaster bort andres tid..
Blakken Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 (endret) Ta f.eks Cazic Thule, Lady Vox og Lord Nagafen. Da capen var level 50 var dette det feteste av det fete, og å ta disse var en skikkelig bragd, på linje med Onyxia for et par måneder siden. Nå har man jo tatt disse med enkle parties. Så lenge det kommer nytt content synes jeg ikke man skal bekymre seg over akkurat det der. Det er veldig tydelig at noen av dere ikke har spilt andre MMORPG-er, liksom. Mulig du har spilt andre MMORPG min gode mann, men ikke fått med deg mye av det som har skjedd.. En level 50 Monk med 230 AA (døde seg ned fra 65 etterpå) gjorde Nagafen Solo. Husker jeg kunne solo en del Nameds fra BoT også. Nå var viktig nok ikke disse raid targets da, men raidtarget før er nå fult doable med 15 stk og ikke 50 Endret 5. juli 2005 av Blakken
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Ja, isolerte ekstremtilfeller finnes :] Jeg har ikke spilt Everquest på en god stund nå, sluttet rett før Omens. Poenget mitt er at oppgraderinger som "overflødiggjør" Molten Core og Onyxia for de som kanskje er level 70 - 75 ikke nødvendigvis ødelegger spillet. Man trenger fett gear på level 60 selv om levelcapen er 70 også.
norpheus Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Dessuten går det faktisk ann å lage enda verre instanser! Jeg ser for meg Hero Classes, som man kan velge etter lvl 60, nye instanser og det å ta i bruk de tomme områdene i Azeroth. Jeg ser uansett fram til den nye patchen, tror det kan bli morro uansett! Bare de ikke nerfer mages enda mer da
zbegra Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Eller de kan rett og slett sette en maksgrense på MC. Spillere over level 60-61 får ikke komme inn. værre er det ikke.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Tviler sterkt på at det blir en økning av level cap'n egentlig.
Loeve Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Tviler sterkt på at det blir en økning av level cap'n egentlig. Jeg skal vedde 100 spenn her og nå med deg på at det skjer. Deal? Det sier seg selv at levelcapen i WoW blir økt. Hero classes er på vei, veldig mye nytt content, høyere tier-armorsett. Alt dette tilsier at man må være høyere level.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå