Gå til innhold

cm4 lagt på is


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

cm er en sinnsykt kult spill! men alle har ikke samme smak derfor er det helt teit å komme med utsagn som "cola er bedre en fanta dermed basta" lattelig! altså noen digger cm sånn som meg og MANGE andre, andre liker det ikke fordi at grafikken er ikke bra nok (?????), samme for meg men de som ikke spiller det går glipp av et spill som man ikke går lei....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:


Den 2002-07-26 19:46, opplysningen1881 skrev:

Championship Manager er et så sinnsykt simpelt spill, med grafikk fra 1984 og selv jeg kunne laget en bedre versjon med Flash 5.0....


BASTA!!!!


 

Samtlige av CM'versjonene har blitt kåret som et av verdens beste spill da de var nye.

Det er ikke for ingenting: spillet har en enorm ENORM database (f.eks en 13'åring fra India.. og ja han lever i virkeligheten.. sykt). Spillet er også meget realistisk og til tider vanskelig.

 

så ikke sleng med leppa om dine mad flash skills, ikke det at jeg har noen tvil om at du har det.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-26 14:35, zaico skrev:

så kom skrekk beskjeden jeg hadde fryktet... Det ryktes at cm4 er foreløbig lagt på is og si jobber med et hocey spill... Er dette sant, blir jeg verdens mest skuffete mann...


 

POKKER!!

 

DEt MÅ da komme oppdatering med season 02/03

 

Eneste spillet jeg spiller jo.. :evil:

Lenke til kommentar

Hei!

 

Hvor vanskelig er det å legge ved en link som bekrefter et slikt utsagn?? :smile:

 

"Champman put on ICE" artikkelen på SIgames.com (http://www.sigames.com/news_view.php?act=2&id=406) refererer til at SIgames OGSÅ vil gi ut en ishockey "simulator" i CM stilen.

 

I artikkelen "A reminder about CM4 news" (http://www.sigames.com/news_view.php?act=2&id=414) står det også at CM4 vil bli sluppet når det er ferdig testet, og SIgames er fornøyd med det. Det eneste som er 100% sikkert ang. dette, er at det IKKE blir i oktober.

 

Det jeg lurer på da, er HVOR står det noe sted at det er "lagt på is" annet en i headeren til en artikkel som henviser til noe helt annet???

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Quote:


Den 2002-07-26 19:46, skrev opplysningen1881:

Championship Manager er et så sinnsykt simpelt spill, med grafikk fra 1984 og selv jeg kunne laget en bedre versjon med Flash 5.0....


BASTA!!!!


 

CM er ikke noe grafikk spill, du har skjønt det...lol

 

Faktisk så er cm det beste manager spillet som er lagd!

 

BASTA!

 

Flere en ett utropstegn ser så useriøst ut.

Lenke til kommentar

Syntes det er artig å tenke på at noen kompiser av søskenbarnet mitt spiller mye CM. Han ene av de spiller på A-laget til Skjetten i 2 divisjon tror jeg det er, og han er faktisk et "Stort talent" i spillet :smile: Å klage over graffikken i spill forstår jeg ikke helt... Pacman er jo et av de meste spillte spillene, og jeg tør påstå at det ikke akkurat er ID kvalitet på det spillet lengre... :smile:

Lenke til kommentar

Syntes det er artig å tenke på at noen kompiser av søskenbarnet mitt spiller mye CM. Han ene av de spiller på A-laget til Skjetten i 2 divisjon tror jeg det er, og han er faktisk et "Stort talent" i spillet :smile: Å klage over graffikken i spill forstår jeg ikke helt... Pacman er jo et av de meste spillte spillene, og jeg tør påstå at det ikke akkurat er ID kvalitet på det spillet lengre... :smile:

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...