Hetfield^^ Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Skrevet 14. juli 2005 Toby Keith - Beer for my horses! Også morsom WoW film, sjekk www.warcraft-movies.com eller.no
Sigga Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Mindless Self Indulgence - Er med i en film der 5 mann "eier" i IF.
PoleCat Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Etter at jeg så Outnumbered-filmen, får jeg av en eller annen grunn lyst til å PvP'e med druiden min til den store gullmedaljen hver gang jeg setter på S.O.A.D. - Chop Suey. The Killers - Somebody told me gikk konstant på repeat da jeg farmet Rock Elementals i Badlands rundt 38-39, så av en eller annen "merkelig" grunn har det blitt den store grinde/farmesangen min. Synes det burde blitt laget en eller annen fet sang med de utrolig kule frasene fra SM. "Tell me... Tell me everything." "Naughty secrets. I'll rip the secrets from your flesh". "Arise my champion! At your side mylady". Hadde blitt en slager!
bjb Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Ser at Nightwish er nevt tidligere. Vil henge meg på her. Etter å ha sett filmen hvor en level 60 rouge farmer SM Cathedral må jeg si at jeg blir minnet om Moondance av Nightwish hver gang jeg entrer SM. For de som ikke har sett filmen kan jeg bare si at den er tøff.
shabador Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Hører for det meste på denne radio-kanalen når jeg spiller WoW: http://digitallyimported.com/mp3/chillout.pls (Veldig bra radio-kanal, dersom du liker ambient, chillout, lounge) Er noen låter der som gir skikkelig WoW-følelse.
superreven Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Var i ferelas og farmet deadmaws (?? de som gir rep med timbermaw) her forleden.. Og Within Temptation med Ice Queen kom på... da tok jeg helt av! Følte det passet meget bra inn.
PoleCat Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 For de som ikke har sett filmen kan jeg bare si at den er tøff. Har du en lenke til denne filmen?
bjb Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 For de som ikke har sett filmen kan jeg bare si at den er tøff. Har du en lenke til denne filmen? Earning gold at SM 15G+/h Håper linken funker. Har aldri lagt inn link her før.
Ickz Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Var i ferelas og farmet deadmaws (?? de som gir rep med timbermaw) her forleden.. Og Within Temptation med Ice Queen kom på... da tok jeg helt av! Følte det passet meget bra inn. digger den sangen, den er i en eller annen ragnaros video også, pleier høre på alle sangene til within temptation med shuffle når jeg spiller wow
John Keats Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Metallica - Prince Charmin og Metallica- Mama Said. skikkelig god wow-følelse av dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå