9sta Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Kamera har alltid virket perfekt. og har aldri hatt store problemer med tlf.. plutselig idag så streiket kamera. merket det ved at jeg tilfeldig åpnet linse dekselet.. den går inn på kamera også hopper den ut igjen. noen som vet åssen jeg får fikset det?
eikum Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Kamera har alltid virket perfekt. og har aldri hatt store problemer med tlf.. plutselig idag så streiket kamera. merket det ved at jeg tilfeldig åpnet linse dekselet.. den går inn på kamera også hopper den ut igjen. noen som vet åssen jeg får fikset det? Skjer dette når du åpner kamera også skal f.eks filme eller ta bilde? En kammis av meg hadde akuratt det samme prob. ! Men han fikset det! Vis du ikke får noe respons på dette innen morgen dagen kan jeg ringe han å høre Eikum
9sta Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 når jeg åpner dekselet så vises kamera i 1 sekund, så hopper den tilbake. hvis jeg skal åpne kamera fra menyen så bare blinker meny knappen.. det skjer ingenting..
eikum Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 når jeg åpner dekselet så vises kamera i 1 sekund, så hopper den tilbake. hvis jeg skal åpne kamera fra menyen så bare blinker meny knappen.. det skjer ingenting.. Tja... vanskelig å si hva som feil denne. Du må nok beregne deg en liten tur innom butikken der du kjøpe den. Og ant. vil de sende telefonen inn til Sony Ericsson, og dermed er du uten telefon i ca. 1 - 4 uker
andre_sn Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Jeg jobber i en mobil butikk og en kar hadde samme problem. Han hadde riktignok klart å smugle en liten dråpe kaffe inn bak kameradekslet så han var heldig der. Ingen garanti, reklemasjon eller noe... thohei. Håper han hadde idiot forsikring.
9sta Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 hehe, telefonen har aldri vært i kontakt med noen slags veske.. kamera bare streiket helt plutselig, og når jeg går inn for å se på programvare info så står det ikke lenger at programvaren for kamera er der.
andre_sn Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 ser ut som driverne er long gone? Du har kjørt alt av update saker?
9sta Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 kjørt update, gjenoppretning og update igjen jeg.. funker fortsatt ikke.. jeg har også formatert minne kortet som jeg har sett noen sa kan være årsaken..
eikum Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 kjørt update, gjenoppretning og update igjen jeg.. funker fortsatt ikke.. jeg har også formatert minne kortet som jeg har sett noen sa kan være årsaken.. Har du prøvd å kontakte Sony Ericsson eller telebutikken der du kjøpe telefonen? Det virker som at det er noe feil med selve kamera, slik at du ikke kan fikse dette selv. Men hadde jeg vært deg hadde jeg kontaktet telebutikken Eikum
lo0ser Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Samme dritten skjedde her Ringte SE og de ba meg resete hele mobilen - noe jeg hadde gjort før jeg ringte så siden det ikke hjalp måtte den på service verksted Hell i Uhell så har jeg service verkstedet i byen her - så jeg har ringt dem og leverer antagelig mobilen på mandag og håper å få den samme dagen - fikk beskjed om å skrive ved lapp med navnet på han jeg pratet med på tlf så skulle han se på det så raskt han klarte God service så langt i hvertfall... MEN... en ting som irriterer meg etter at jeg resate fabrikk instillinger etc så virker mobilen sååååååååå tregh.. Joysticken regaerer treght , menyene ble treghe.. Jeg mista mange av de standar team'sa som lå inne da jeg kjøpte mobilen og har ikke mulighet til å velge bort team.. Noen som vet hva det kan komme av og evt måte å fixe det på? Mvh Rolf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå