Gå til innhold

Back in the game - Hvor mye tid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spilte mye mer før eksamen....nå når jeg har en del fri så har det blitt heller lite. Typisk! Men dama er nok bare glad til :)

Rett og slett litt kjedelig med Wow for tia. Trodde aldri jeg kom til å si det, hehe. Synes kanskje det skulle vært litt flerne rase/klasse-quests på høyere levler. Føler jeg spiller en hvilken som helst klasse nå, særlig i PvE sammenheng.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spillte ca 2 timer hver dag, og fant ut at det trengs mer skal man nå lvl 60, så jeg gidde opp hele skiten.=\

Hvor mye må en egentlig spille for å nå lv.60 på en par måneder. Jeg tok min første druid (herlig klasse) opp på lv.24 på et par uker, da med full jobb ved siden av, men ikke dame eller freelance oppdrag.

Da spilte jeg MANGE timer hver dag, og merket forst at leveling tok vanvittig mye mer tid etter niv. 20. Dette var noen måneder siden, og WoW har ligger brakk for meg. Min kammerat som da også var på ca. 24, er nå på 47, og har spillt gjevnt ved siden av eksamenslesing.

Så... hvor lang tid vil man faktisk bruke på å nå lv.60, hvis man ikke vet hvor man skal gå til en hver tid? (=

Jeg er foresten veldig fornøyd med min nye human warlock... kjempegøy å spille noe anderledes enn en Druid, og er gøy med en liten småjævel som løper ved siden ;) Gleder meg til å kunne mane frem en voidwalker! Hvorfor var ikke det mulig "in real life" når de store guttene var litt plagsomme på skolen? ;P

Skål!

. Knut

Skrevet

Nå som det er ferie går det vel stort sett i WoW fra jeg står opp til jeg legger meg - hver dag. Hender jeg får presset inn tid til å se en film i ny og ned, men ellers er det WoW. Har ferie fra fotballen også, så det er virkelig ikke mye å gjøre. Herlig! :p

Skrevet (endret)

Spillte 6-12 timer hver dag en tid, fant ut at jeg måtte slutte så startet sommerjobb og spillte ikke en hel måned. men nå er jeg litt tilbake og prøver å få vært med på MC og Onyxia, og litt små instances,

så fra 0 - 6 timer nå for tiden.

Endret av Sprayer
Skrevet

spiller veldig lite om dagene nå om sommern, er vel ca. 25-30c i skyggen her så det er uutholdelig å sitte inne foran skjermen. blir heller om natta da det er litt kjøligere... :p

Skrevet

Brukte å spille 12+ timer om dagen da jeg bodde på skolen og hadde dsl. Sitter nå på isdn og spiller rundt 8+ timer pr dag og sliter så ekstremt når telefonregningen kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...