Maxi Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 (endret) Jeg skal legge inn windows på en Maxtor DiamondMax Plus 9 120GB HDD, men jeg får beskjed om at disken ikke er kompitabel med windows? den sto som slave før men står som Master nå, jeg har formatert det sikkelig, og den er koblet på rett, men får fortsatt ikke lagt inn windows på den, noen som har en anelse om hva som kan være feil? Endret 29. juni 2005 av Maxi
CD Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Hvilken windows versjon prøver du å legge inn og hvilket filformat er disken formatert til? Du får ikke Win98 inn på en disk som er formatert til NTFS, men det visste du nok Er det en S-ATA disk så må du legge inn drivere først
Maxi Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 Tror ikke det er S-ATA, har svært lite peiling på det. http://www.maxtor.com/portal/site/Maxtor/m...dMax%20Plus%209 Er forresten Windows XP home
RastaXP Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Du må gå i Bios og sette Hard Disk Detection fra Auto til Large, da skulle det funke som ei kulå. Har hatt samme problemet selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå