Wyldelife Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 (endret) Har noen spørsmål om det 1.Er det verdt 199,-? 2.Er det gøy? 3.Er det noen oppdrag der du har tid på deg? 4.Finnes det evig liv kode og etc. til spillet? Takk Hvordan skriver man koder inn til spilllet. Endret 29. juni 2005 av Fanta Boy
Glipp Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 kjøp heller Chaos Theory.. My artigere.. og bedre historie.. overall.. mye bedre..
Wyldelife Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 Nå kosta SC:PT 199,- Mens SC:CT kosta 499,-
Cursio Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Jeg er fornøyd med SC:PT. Det inneholder ikke noen store overraskelser i singleplayer delen, men jeg synes banene var greit nok varierte. Det som trekker utrolig opp er multiplayer delen som er sinnsykt godt gjennomtenkt og balansert. Hadde jeg vært deg ville jeg lest omtaler, slik som denne av gamer.no. Om spørsmålene dine: 1. Ja! 2. Ja, kjempegøy! 3. Jeg er ikke helt sikker om jeg forstår hva du mener. 4. Tror ikke det finnes cheats, har hatt det for gøy til å begynne å lete etter slikt.
Glipp Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 3. Jeg er ikke helt sikker om jeg forstår hva du mener. Han lurer på om det er noen mission der du eks må gjøre noe i løpet av eks 3 minutter ... at du har tid på deg.... svaret er ja! er 1 eller 2 om jeg ikke husker feil.. men de er ikke fra starten av brettet.. du får det oppdraget liksom litt uti brettet
razh0r Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 (endret) Ville anbefalt deg å spart opp 150kr til og kjøpt Chaos Theory til 349,- på Elkjøp! http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text Endret 3. juli 2005 av razh0r
Wyldelife Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Skrevet 3. juli 2005 Har nå "runna" spillet, men jeg har skippa masse, MASSE oppdrag Digga spillet! Men jeg har et problem, jeg elska multiplayeren, men når jeg skulle spille det for andre gang, etter jeg hadde begynt multiplayeren, så plutselig så restarter dataen min, Hva har skjedd??
Steina Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 (endret) Har nå "runna" spillet, men jeg har skippa masse, MASSE oppdrag Digga spillet! Men jeg har et problem, jeg elska multiplayeren, men når jeg skulle spille det for andre gang, etter jeg hadde begynt multiplayeren, så plutselig så restarter dataen min, Hva har skjedd?? Prøv noe av følgende: 1. Sett ned grafikken. 2. Om du har klokket noe opp, klokk det ned igjen. 3. Installet spiller pånytt. 4. Installer windows pånytt. Endret 4. juli 2005 av Steina
Snorre Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Overforbruk av minne? Dette kan jo være en av grunnene. Prøv å oppdatere litt drivere. Om ikke det virker kan du alltids prøve å skru ned grafikken. Kanskje du har virus eller lignende. Da bør du nok skaffe deg et ordentlig virus prog. Hvem vet. Du kan jo også titte i en tråd om spillproblemer som er stickey!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå