tikmann Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Ser på flere innlegg at det er flere som har problem med at spillet slår seg av,og lurer selv også på endel ting.Jeg har Ati Radeon 9800 pro-Amd 64 3500-2 gb ram-Asus A8V Deluxe,og kjører XP pro med SP2.Etter at jeg har spillt ca 3-4 min låser spillet seg og restarter maskina.Har nyeste drivere og bios.Kan det være SP2 som er problemet.Noen som har erfaring på dette.(Hadde samme problem på demon også)
sixx Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 hmm...Det lignet jo nesten på mitt problem det. Når jeg startet spillet statrtet maskina på nytt. Det hadde faktisk med lydkortet å gjøre. Så prøv å kjør "dxdiag"(velg kjør fra startmenyen). etetr du har startet "dxdiag"(direct-x program) så velger du lyd, derretter seteter du ned hardware-akslerasjon på lik null. Så lukker du programmet og starter maskina på nytt. Da kan det hende at spillet virker. Bare si fra hvis det er noe du ikke skjønte, for jeg skriver kun etter hukommelsen, å den er ikke alltid i tipp topp stand... ellers så har det nok ikke noe med SP2 å gjøre. Tror en stor andel av spillerne rundt omkring bruker den til BF2. Pcen din er også veldig kraftig, så den burde kjøre BF2 sånn passe greit.
gamer73 Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 sjekk også minnet ditt! Det samme hendte med meg da jeg kjørte for stramme timings på noen brikker som ikke taklet det dem skulle. Ikke i BF2 da, men uansett liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå