^fmj Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 (endret) Hei Her en dag sluttet windows media player å fungere i opera\ie\firefox etc. Dette har medført at jeg ikke får brukt nettradioen og nett-tv til nrk. For rundt 1 uke siden mistet jeg signalet mitt, det resulterte i at mitt trådløse bredbånd ble satt ut av funksjon. Laget meg da en free2connect konto hos tele2, slik at jeg fikk tilgang til det nødvendigste. Hørte også på nett-tv med tele2 kontoen. Da jeg fikk bredbåndet tilbake, slettet jeg tele2 tilkoblingen. Og tenkte ikke noe mer over det, men etter det har jeg ikke fått windows media player til å fungere i browseren. Ellers er alt som det var før jeg mistet bredbåndet og windows media player fungerte som bare det. Hvordan får jeg windows media player til å forstå at jeg er koblet til nettet? "error details" Windows Media Player cannot play the file. If the file is located on the Internet, connect to the Internet. If the file is located a removable storage card, insert the storage card. Håper noen kan hjelpe meg med å løse dette problemet. Endret 29. juni 2005 av ^fmj
^fmj Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 (endret) Først, dette er ikke noen bump. Da det uansett ville være idiotisk å lage en bump på denne tiden av døgnet. Syntes det var mest hensiktsmessig og poste dette for seg selv. Har nå prøvd å koble til nettradion til nrk, mens jeg var koblet opp via modemet med tele2 og det fungerte! Hvordan får jeg windows media player til å forstå at jeg er på nettet via lan tilkoblingen? Jeg sliter fortsatt, noen som kan hjelpe en desperat sjel? Problem løst, denne posten kan stenges. Endret 29. juni 2005 av ^fmj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå