Snorre Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Jeg så mange trailere til dette herlige spillet BF2 og en av tingene jeg gledet meg mest til var den nye funksjonen BF(2?)-TV. Dice reklamerte med at med dette programmet kunne du se på opptak og stoppe filmen mens du kunne rotere fra alle vinkler osv. Dette hørtes unektelig kult ut i og med at man da kunne lage kule filmer. Eneste problemet er da selvfølgelig at jeg ikke har sett noe til denne BF-TV greiene og lurer på hvor i all verden denne herlige funksjonen har blitt av. Kanskje dette er noe som blir lansert ved en senere patch? Skuffende at jeg ikke har sett noe til det.
SvennAndre Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Hmm, er sikkert noe som blir langsert senere når de får fiksa baby feiler og slikt. Vil tro at de prioriterer det først.
CHB3 Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Det er jo BF-TV bare at det har skifta navn til BattleRecorder..... (trur jeg)
henry14 Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Du mener vel BattleRecorder du må spille på servere som har battlerecorder for at det skal gå an for å se Det du har spilt etterpå går du inn på community og laster ned det du har spilt har ikke fått det til jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå