Gå til innhold

Western Digital ekstern

Anbefalte innlegg

Skrevet

På min Western Digital eksterne harddisk (300 GB) står det i manualen at for å slå den av må jeg trykke en gang på av-knappen, men når jeg gjør det bare blinker den noen sekunder og slår seg ikke av.. for å slå den av må jeg holde inne av-knappen i 5 sekunder og da kommer det sånn diskkontroll på den neste gang jeg slår på dataen (hvis den eksterne også er på da) Tviler på at dette er riktig måte å slå den av på, men det er jo det eneste som funker? Har noen råd? Her er forresten link til harddisken. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309754&cks=PRL

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har lett litt rundt på western digital sine sider og har funnet ut at feilen ligger i norton. Se her

Jeg sletta norton for lenge siden og viste ikke at det fortsatt var på pcen min. Det er som et virus jo, går aldri helt vekk :mad: eneste måten jeg kunne disable norton protection var å høyreklikke på papirkurven og slå det av der.

Men det funker fortsatt ikke! jeg har gjort alt som står på linken der, og jeg har samme problemet ennå. har også prøvd den trygg fjerning av maskinvare-funksjonen men den funker ikke altid, og når den funker får jeg heller ikke slått av harddisken på riktig måte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...