SSI Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 HK: Abit VT7 Disker: 2 stk Seagate Barracuda 200GB S-ATA disker. Problem: Har fått installert win2000 og alt er finfint. Den ene disken er partisjonert slik: Del 1(C:)(50GB): OS og installerte programmer Del 2(D:)(150GB): Formatert og funker fint. Den andre disken er slik: Del 1(E:)(200GB) Uformatert. Problemet er at jeg bare får feilmelding når jeg prøver å formatere den. Har lastet ned DiscWizard for Windows fra Seagate sine sider å formater via den også, men ingenting skjer. Har også prøvd å formatere fra windows, og med programmet Partition Magic, men får bare feilmelding. Discwizard lager ny partisjon og sier den har formatert uten feilmld, men når jeg sjekker etterpå, er ikke formateringen gjort. Under formateringen i windows slutter den av på siste prikken i gjennomføringen og sier at disken ikke kan formateres. Til slutt sendte jeg disken inn til komplett.no og mottok den nye idag, men absolutt det samme skjer om igjen. Syns det ihvertfall er merkelig om jeg skal være så uheldig å få 2 ødelagte disker etter hverandre, så jeg venter litt med å sende den inn, til jeg kanskje har fått noen tips. Noen som har noen gode stalltips til hvordan jeg skal få formatert skiten og begynne å ta den ibruk? MVH SSI
SSI Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Skrevet 28. juni 2005 (endret) Ingen som har noen tips?? Endret 28. juni 2005 av SSI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå