Bromlexl Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Jeg sliter litt på san andreas på PC.....Jeg starter med å gå på motorsykkelskolen der den første testen er å ta en burnout donut. Noe som ikke er helt enkelt. På ps2 så var det bare å gasse å bremse.+ å svinge. På PC så tar jeg å holder inne W og S for å få en burnout. Men når en tredje fing havner på enten A eller D skjer det ingenting. Dette er utroligt irriterende...Noen gode råd???
McLuddis Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 vet ikke om det har noe å si, men jeg bruker piltastene isteden for a og d....
Fredrik Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 (endret) A og D funker ikke her, prøv piltastene. Endret 27. juni 2005 av fredrikrb
Bromlexl Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Skrevet 27. juni 2005 Piltastene fynker ikke helt. Men nå har jeg skiftet litt på de. tror jeg skal skifte tilbake og prøve. Thanks
Bear^ Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Enable at du kan styre med musa og hold inne W og S for i spinne og bruk musa til å styre rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå