kick_ass17 Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 får beskjed om at ntldr missing.. når jeg starter opp maskinen.. har prøvd å kopiere inn ntdetect og ntldr via repair i oppstarten men det fungerer ikke alikevel.. noen som har løsninger
kick_ass17 Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Skrevet 27. juni 2005 nu har æ kjørt fixboot å fixmbr også med det funke enda ikke.. ntldr mangler fortsatt
Chakl Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 får beskjed om at ntldr missing.. når jeg starter opp maskinen.. har prøvd å kopiere inn ntdetect og ntldr via repair i oppstarten men det fungerer ikke alikevel.. noen som har løsninger Har du bootet diskken i rett rekkefølge?
zjulik Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Feilen "ntldr missing" betyr som oftest IKKE at filen er borte, men at det letes på feil sted under oppstarten. Når skjedde dette og hva gjorde du rett i forkant? Ny hardware? Ny programvare? Endringer i bios? Overklokking?
kick_ass17 Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Skrevet 27. juni 2005 stort sett ikke mye.. skjedde bare.. har prøvd å re installere også
zjulik Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 stort sett ikke mye.. skjedde bare.. Hmm...at du "stort sett ikke" har gjort noe gjør meg jo nysgjerrig Sånt skjer sjelden helt av seg selv. Det er sannsynligvis noe galt i bios eller med harddisken eller et eller annet som er gjort i windows.
kick_ass17 Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Skrevet 27. juni 2005 har ikke forandret noe i bios.. å har kjørt scandisk og det er ikke noe galt med hd
Chakl Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 har ikke forandret noe i bios.. å har kjørt scandisk og det er ikke noe galt med hd Hvordan er disk oppstart i Bios?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå