eARNIe Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Når jeg går på -> legg til eller fjern programmer i kontroll panel, så velger jeg Fjern på Norton Antivirus. Det som skjer det er at det kommer et slags lite flash på skjermen , under et halvt sekund ( veldig kort), så skjer det ingeting mer. Altså det går ikke å avinnstallere Virus programmet :S Jeg prøver å avinnstalere det for å innstalere et nytt et. Jeg håper noe har peiling på hva som er feil? takker for alle svar.
eivind04 Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Prøv å høyre klikk på ikonet nede i høyre hjørne og stopp virusprogrammet før du forsøker å av innstallere
trn100 Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Symantec har laget et par verktøy for å fjerne gjenstridige programmer, kanskje det kan hjelpe? Disse finner du her.
eARNIe Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Skrevet 27. juni 2005 (endret) eivind har prøvd å avslutte det før det brukes, men det fungerte ike da jeg prøvde forrige gang :S hmm noen som vet hva prosessoren til Norton heter? Endret 27. juni 2005 av eARNIe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå