Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc'en vil ikke fullføre format


Anbefalte innlegg

Hei jeg holder på å formatere (Win xp pro)

Saken er den at når jeg er ferdig med "del 1" eller hva jeg skal kalle det, så rebooter pc'n seg etter 15 sec eller du kan trykke enter.. Så kommer pc'n helt fram til "Press any key to boot from cd" Der står den..

 

Har skrudd av cd-room som first boot og da stoppa det ved: "Verifying DMI pool data...."

 

Har "resettet" biosen (ikke sikker på hva det heter) Men fortsatt stopper det, har formatert med quick ntfs og fat og uten quick.. Men det stopper fortsatt ved Press any key to boot from cd..

 

Spørsmålet er da:

Er det en feil med xp cd'n? - Har klart å formatere flere ganger (altså boote fra cd)

Eller er det harddisken? - Lite trolig for jeg finner de andre partisjonene og hvor mye som er brukt og det stemmer.

Eller er det en feil med hardware? - Usikkert område, alt funker og jeg har som sagt resettet bios

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har hatt no lignende problemerm med da med en P3 maskin. ikke lett problem=/ men jeg fikk det til til slutt ved å boote fra 98 oppstart disket og bruke fdisk og formatere HD derifra for og så kjøre xp etter på. tong vint men det funker, mulig hardware'n har fått seg litt statisk elektrisitet, bytt om eller bytt ram. Du kan godt si reset bios, men flash'e går også an og si :p

Endret av Northrop
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...