Snorre Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 (endret) Jeg satt og surfet litt her på forumet en dag. I en tråd der trådstarter spurte om bra gratis steder å lage web-side, ble han anbefalt av en bruker å leie web-hotell istedenfor hos Hostean. Jeg har da nå i omkring 3/4 år hatt web-hotell hos www.lettnett.no. Da jeg så prisene hos Hostean tekte jeg at, "Søren, dette er jo mye billigere enn der jeg har web-hotell". Så jeg vurderer da å leie web-hotell der istedenfor. Linken til hostean er denne: http://www.hostean.no/ Til spørsmålet: Er det noen som har kjennskaper til og erfaringer med dette web-hotell firmaet? Gir de god kunde-support, er de til å stole på osv. Takker for alle innspill! Endret 26. juni 2005 av Orresnei
Snorre Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Skrevet 27. juni 2005 Er det ingen som har noen meninger om dette? Er det noen andre web-hotell der ute som er omtrent like billige, med god kvalitet.
Gjest medlem-77217 Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 vel det ser genialt ut, men har hørt at det er mye ned-tid... tenkte selv å få et webhotell der..
MindTooth Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Har hatt Hostean i ca. 1mnd nå, og er kjempe fornøyd, men det tok omtrent er uke før webhotellet mitt var oppe, men det var rundt 17. Mai jeg bestilte. Også har MySQL serveren kræsjet en gang. Men ellers veldig fornøyd! Anbefales...
Admin'c Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 serveren med sidene er superstabil, men mysqldelen er det så som så med etter min erfaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå