Wice Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Hei, jeg sitter hos en venn, jeg har lastet ned steam osv for at vi skulle spille cs.. jeg ordnet rate net_graph etc.. fant en server og begynte og spille. men det lagga noe j**** , fant ut at jeg hadde alt fra 0-1000 i ping.. det var ikke brukbart... jeg tok "speedometer" testen på it-avisen, og fikk svar på 700kbs.. så det er ikke problemet. har samme problemet i battlefield osv.. altfor høy ping.. Takker for alle svar
Wice Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Skrevet 26. juni 2005 nei! det er hvertfall ikke problemet! Har pentium 3.2 1024mbRAM Radeon 9600pro 256
Moltrez Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 (endret) Vil tro at rates har en del å si her. I Battlefield har jeg ingen aning, men i CS så burde du skifte rate til minimum: rate 20000 cl_updaterate 80 cl_cmdrate 101 Edit: Hvis rates ikke har noe med saken og gjøre. Bruker flere personer noe av linjen? Spiller på en bra server? Endret 26. juni 2005 av Moltrez
MadRos Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Men vi har sånn Ip-telefoni, og når noen ringer med den Og jeg spiller CS, da får jeg ping over 1000 ( hvis jeg ikke blir sparket da), Poenget mitt er at det kan være noe/noen som bruker nette---> ekstra(virus) programmer-->hakkere(?) Prøv å kjøre Spybot og ad-aware i Sikkermodus(?)
Scotty Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 gå inn på Console og skriv: "cl_cmdrate 1" el. "cl_cmdrate 2" eller "cl_cmdrate 3" bare prøve deg frem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå