Gå til innhold

Trenger hjelp med Thermaltake Tsunami

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er det ikke vanlige molex-kontakter eller 3-pins molex til de? (har ikke kabinettet, men kan tenke meg noe sånn)

EDIT: Har du mulighet til å ta bilde av kontaktene?

Endret av sigen
Skrevet (endret)

Er molex sånn stor kvit sak?

Edit: eg kan ta bilde, men kva skal eg ta bilde av? Eg veit jo ikkje kva kontakt det er. :(

Endret av LinkHimself
Skrevet

Ja, det er den. Funker den ikke når du har koblet den til samme som kabinettviftene dine? I så fall, koble den til en egen molex-kontakt, funker sikkert da :thumbup:

Skrevet

det er den molex-kontakten ja.. den kommer ut fra bak harddisk-stativet sammen med alle de små.. det skal vel være to stk der tenker jeg, en til vifta også.

Skrevet

Æsj. Ingenting funkar. Eg prøvde å sette den på egen molex-kontakt, men ingen lys. Eg kan ikkje forstå kvifor det ikkje funkar. Men eg greier meg nok utan.

Skrevet

Surt at du ikke får det til å fungere, det burde jo gå fint. Synes du burde sende mail til butikken du kjøpte det hos, der du forklarer problemet. Kan ikke de hjelpe deg, be dem sende nye lys, eller finne en anne løsning, det er for dårlig at det ikke funker :thumbdown:

Skrevet

Rart om de skulle være deffekte når du mottokk kabinettet.

Ledningen min til LEDs i front lå i bunn av kabinettet.

Om du sjekker de 3 viftene og om det er en du ikke har glemt å kople til?

Skrevet (endret)

Ikke så rart når en tenker over det; Det blir solgt mange kabinett av denne typen til uka, og av de er det en viss feilprosent (som med alle andre ting) og dette resulterer i denne tråden ;)

Endret av sigen
Skrevet

Hadde en kompis med samme problem, fikk ikke lysene til å fungere. Sendte det tilbake, og fikk nytt. Nå fungere de :) Er nok som med allt annet en viss feilprosent js.

Men kan ikke huske han betalte så mye over 900kr for det, syntes 1044,- var litt dyrt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...