Schnickaschnicka Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Jeg får åpna battlefield men da jeg skal loade mapet så kommer jeg ut av hele spillet og jeg må starte det på nytt, men da skjer det igjen. Noen som har samme problem eller som kan hjelpe meg?
Rofle01 Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Har du prøvd deg på noen modifikasjoner som F.eks flere boter, Flere Tickets etc. ? i såfall sjekk at du ikke har fjernet noe du ikke skal! jeg fikk forandret en bokstav! og alt gikk dass.
Schnickaschnicka Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Skrevet 25. juni 2005 jeg forandret ikke noe. installerte, spilte 10 min, stakk på jobb i dag, kom hjem og da funka det ikke
Schnickaschnicka Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Skrevet 25. juni 2005 jeg åpner spillet og da legges spillet ned i vindu på startlinja,så må jeg klikke på det vinduet for så og komme inn på spillet. Jeg går inn på singleplayer, velger min defaultplayer account, MEN DA JEG SKAL VELGE MAP (uansett hvilket map) så klikker det, og jeg kommer ut av spillet, og dette kan jeg gjenta i det uendelige. HVA I FAEN ER FEIL. blir sykt irritert
Windoge Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 1 tråd holder. Dessuten er det ingen vits i å bumpe tråden etter så kort tid. Stenges!
Anbefalte innlegg