eikum Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Hei! En kammis av meg har hørt at man kan sperre telefonen (f.eks vis det blir stjelt) via dette IMEI nummert. Eller er dette bare tull? Vis en telefon blir stjålet, de tar ut sim kortet vil telefonen funke helt greit da? (så lenge det ikke er oppratør lås da ) Eikum
Crazysteps Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Hei!En kammis av meg har hørt at man kan sperre telefonen (f.eks vis det blir stjelt) via dette IMEI nummert. Eller er dette bare tull? Vis en telefon blir stjålet, de tar ut sim kortet vil telefonen funke helt greit da? (så lenge det ikke er oppratør lås da ) Eikum Er bare å melde fra til politiet så vil telefonen bli sperret for de fleste Europeiske operatører. Når man kobler seg opp mot en basestasjon så registreres også IMEInr på telefonen, dermed kan de sette opp en svarteliste over hvilke IMEInr som ikke skal gis anledning til å koble seg opp. Rotete skrevet, men men
eikum Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Skrevet 25. juni 2005 Hei!En kammis av meg har hørt at man kan sperre telefonen (f.eks vis det blir stjelt) via dette IMEI nummert. Eller er dette bare tull? Vis en telefon blir stjålet, de tar ut sim kortet vil telefonen funke helt greit da? (så lenge det ikke er oppratør lås da ) Eikum Er bare å melde fra til politiet så vil telefonen bli sperret for de fleste Europeiske operatører. Når man kobler seg opp mot en basestasjon så registreres også IMEInr på telefonen, dermed kan de sette opp en svarteliste over hvilke IMEInr som ikke skal gis anledning til å koble seg opp. Rotete skrevet, men men ahhh.. da skjønner jeg hvordan det fungerer Jobber du for en tele sjappe eller noe? Du vet jo alt her
Crazysteps Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Jobber du for en tele sjappe eller noe? Jepp, det gjør jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå