orelse4054 Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Når en har oppnåd medaljer i BF2 viser de da på brystet utpå klærne dine når du spiller? Hadde vert veldig kult
Trancton Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Og sykt lite praktisk dersom det skulle vært realistisk... Tenke seg å løpe rundt med flere kilo med edle metaller og fargesprakende knapper på brystet... Hadde blitt litt corny spør du meg...
CHB3 Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Og sykt lite praktisk dersom det skulle vært realistisk... Tenke seg å løpe rundt med flere kilo med edle metaller og fargesprakende knapper på brystet... Hadde blitt litt corny spør du meg... Jeg har rundt 30 medaljer (12 gull) litt sykt og springe med alt det ja :!:
orelse4054 Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Skrevet 26. juni 2005 Heheh, genialt =) Ja kanskje vert det, men hadde vert kult å kunne hatt et par på å gå rundt å brese med
Elendil Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Såvidt eg veit så springer ikkje dei rundt med medaljer i virkeligheten heller? Hadde vore litt upraktisk ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå