nord Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 jeg sliter med å registrere accounter nå som jeg har kjøpt spillet..jeg har lagd en account med min egen e-mail. den accounten fikk navn "Lars-Erik", og skal ergo ikke brukes..jeg slettet den når jeg skulle lage min skikkelige account. men nå som jeg skal registrere meg må jeg finne opp en email, for jeg får feilmelding uansett om hvordan nick jeg har med min egentlig mail adresse. hvordan kan jeg avregistrere en konto helt totalt fra systemet?
Zlash Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 (endret) Det går ikke så vidt jeg vet. Du kan kun slette informasjonen fra harddisken slik at det ikke vises i påloggingsbilde. Nicket og epostadressen blir lagret og låst på EA sine servere. Du skal selvfølgelig opprette en ny konto med et annet nick og epostadresse. Endret 24. juni 2005 av Zlash
detvarvondtdet Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Så det betyr at man må få seg ny mail for å opprette ny account? Kjipern...
Rofle01 Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 neida! eneste du trenger E-mailen til er å få tilbake passordet hvis du mister det. og det har du vel ikke tenkt til vel. så bare registrer deg med E-mail som F.eks [email protected] det er opp til fantasien ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå