Gå til innhold

Åpne pipelines på 6600

Momo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det mulig å åpne pipelines på Leadtek 6600 TD? Har overklokka det ganske bra nå, 12 % på kjernen og minnet, får nå over 5000 poeng i 3mk 03, men mye vil ha mer. Noen som har peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, er det mulig å åpne pipelines på Leadtek 6600 TD? Har overklokka det ganske bra nå, 12 % på kjernen og minnet, får nå over 5000 poeng i 3mk 03, men mye vil ha mer. Noen som har peiling?

Nei, du har 8 pipelines, og alle er åpne...

Og 12% overklokk er ikke mye, klokk til du får grafikkfeil, og så litt tilbake. :p

Skrevet (endret)

Hvis du får 5000 i 03 er noe galt i alle fall. Såvidt jeg vet skal vel det kortet gi bortimot 7-8000 poeng...

Og nei, det funker ikke å åpne pipelines :)

Endret av fredriku
Skrevet
Hvis du får 5000 i 03 er noe galt i alle fall. Såvidt jeg vet skal vel det kortet gi bortimot 7-8000 poeng...

Og nei, det funker ikke å åpne pipelines :)

Hvis det hadde vært 6600 GT, hadde det vært lite!

Her er det, så vidt jeg kan se, snakk om "vanlig" 6600... :roll:

Skrevet (endret)

Helt vanlig 6600, og jeg kjører Celeron 2,7 Ghz, så jeg er fornøyd. :)

edit: Ikke GT nei. :()

Endret av Momo
Skrevet (endret)

Er ikke noe mer å hente på pipelines o.l. Du må eventuelt bruke en annen kjøler for å klokke kortet høyere..

Edit: 6600 og 6600GT er identiske. Eneste forskjellen er at 6600 bruker treig DDR1 ram og dårlig vifte på kjernen.

Endret av nikhuse
Skrevet

Jaja, etter å ha integrert grafikk så er jeg godt fornøyd jeg. :) Men har 660 Mhz på minne, det er jo greit det, med stock kjøler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...