Dr3as Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Blitt veldig glad i denne browseren etter at jeg gikk over fra opera til firefox. Men sitter igjen med 2 ting, ene fikk jeg akkurat beskjed om at det finnes en plugin for å fikse( Det at du kan sette opp forskjellige grupper med websider og få de automatisk åpnet ved start) men det andre tror jeg blir litt værre. Når du har flere tabs oppe, er på tab en, åpner en link som åpner seg i nytt vindu, denne kommer da bakerst i tab rekken. så har du sett bildet/lest det som sto der og lukker den. Da kommer du ikke tilbake til dit du var, men til den som da blir sist :S Vet ikke om det bare er meg som synes dette er litt tungvindt men noen som vet om det er noe måte å løse dette på? så du kommer tilbake til den tabben som sist var aktiv.
RattleBattle Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 'Tabbrowser extension' har mulighet til å endre på dette, pluss en haug av andre ting.
Dr3as Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Skrevet 22. juni 2005 Har den liggendes inne, men finner ikke den optionen
RattleBattle Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 (endret) Gå inn på options i tabbrowser e. og gjør som vist på bildet. Endret 22. juni 2005 av RattleBattle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå