Gå til innhold

D: partisjonen blir mystifistisk borte


Anbefalte innlegg

Hei,

 

på min datamaskin skjedde det noe merkelig, plutselig når jeg skulle inn på d: partisjonen, ble den ikke vist på min datamaskin. Det var ikke mulig å finne spor etter den via søkemuligheten, eller andre saker.

 

Jeg ble litt irritert, å brukte recovery cd'en..... dette gjorde jeg siden dette er en ferdig kjøpe pc, og dette er det enkleste alternativet.

 

jeg staret pc'en i god tro igjen, når alt dette var gjort, og da funka alt helt fint..... Etter en liten stund med pc i god form møtte jeg det samme problemet igjen, nå fikk jeg et tips om bare å restarte pc'en, og da ble den vist igjen......

 

 

jeg bare lurte på om noen visste hva dette kunne komme av, og om det er en mulighet for å stoppe det fra å skje igjen.... er bare litt irriterende...

 

Takk på forhånd..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror nok jeg ville flytte data fra D drevet over på annet drev, for så etterfølgende å formatere D drevet. Du kan så se om det kommer til å kjøre stabilt. Gjør det det, kan du jo flytte data tilbake igjen. Uansett så flytt dine data fra dette drev, hvis du ikke vil miste dem!

 

Ville nok også downloade en harddisk-tool fra produsentens hjemmeside og kjøre den. Den vil sjekke drev og disk for feil.

 

Dette krever som regel en diskettestajon. Toolen legges på en diskette, og så booter man computeren opp.

 

Hilsen tukols

Endret av tukols
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...