Lystig Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg er på utkikk etter et tastatur med amerikansk-layout, har sett i div. (norske) nettbutikker, men finner ikke noe. Noen som vet om en norsk nettbutikk/butikk som selger det? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Er det aktuelt å kjøpe fra utlandet da? Og hvorfor i alle dager skal du ha et tastatur med amerikansk layout? Lenke til kommentar
Lystig Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Er det aktuelt å kjøpe fra utlandet da? Skulle helst hatt det før helgen, tar vel lang tid hvis det skal fortolles osv.. Og hvorfor i alle dager skal du ha et tastatur med amerikansk layout? "Fordi jeg skal skrive Amerikansk"... Lenke til kommentar
BKB Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 "Fordi jeg skal skrive Amerikansk"... Er ikke et tastatur med engelsk tastesett lik det norske bortsett fra æøå? Lenke til kommentar
Lystig Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 "Fordi jeg skal skrive Amerikansk"... Er ikke et tastatur med engelsk tastesett lik det norske bortsett fra æøå? Nei, det er forskjell på plasseringen av spesialtegnene. Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Liker amerikanske tastatur jeg og, men blir for mye problem med ÆØÅ til å bruke det til daglig. Plasseringen av ofte brukte spesialtegn er helt borti natta på norsk tastatur, feks slash, hva i all verden gjør den på Shift 7? HTML og diverse programeringsspråk er mye bedre å jobbe med på amerikansk tastatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå