Gå til innhold

Trenger litt hjelp med opera 8

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha brukt opera 7.54 i lang tid gått over til opera 8. Problemet her er at der er en del ting som er direkte plagsome.

Er det mulig å få bort den "ballongen" som kommer i opera hver gang en fil er ferdig lastet ned?

Er det mulig å unngå at "overføringer" vinduet kommer fram hver gang en laster ned en fil?

Er det mulig å få tilbake "lukk krysset" i hvert enkelt vindu oppe til høyre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Etter å ha brukt opera 7.54 i lang tid gått over til opera 8. Problemet her er at der er en del ting som er direkte plagsome.

Er det mulig å få bort den "ballongen" som kommer i opera hver gang en fil er ferdig lastet ned?

Er det mulig å unngå at "overføringer" vinduet kommer fram hver gang en laster ned en fil?

Er det mulig å få tilbake "lukk krysset" i hvert enkelt vindu oppe til høyre?

1. Gå til Preferences/advanced/notifications og slå det av der

2. åpne transfer vinduet (ctrl+alt+t) velg view der kan du velge never show eller show in background

3. Gå til preferences/general og klikk på show close button on each tab

:-)

Skrevet
3. Gå til preferences/general og klikk på show close button on each tab

:-)

Supert, de to første punktene dine var akkuratt hva jeg var ute etter, men det siste her forklarte jeg gjerne ikke bra nok.

På opera 7.54 var der på hvert vindu en minimer knapp og en lukk knapp. Begge disse er borte på opera 8. Her er det som du sier i punkt 3 bare lukk knapp på selve "arket", men ikke i selve vinduet til den valgte siden.

Skrevet

Når man er inne på Opera.

Hver gang jeg skal laste ned en fil i opera, men velger å opne i stedet for å laste ned, så blir filen likevel automatisk lagret i mine dokumenter. Ikke noe stort problem, men irriterende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...