Scortech Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Datakjøringsforhindring. har vært så dum og la maskinen installere automatisk oppdateringer. men nå når jeg har fått installert Dep eller Datakjøringsforhindring som det heter så krasjer windows når jeg skal kjøre enkelte programmer eller mp3 eller avi filer. Jeg vet at mann kan innstille dep til og la bestemte programmet til kunne kjøres men jeg har fortsatt problemer med dette møkka greiene. Selv om jeg har innstilt enkelte programmet til og kunne kjøre i dep så krasjer windows. Noen som vet om dette dritet dep kan fjernes fra systemet???? hjelp
Simon88 Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 ja, dette irriterer meg til dei grader!!! forbanna dritt, dom som eg OG va lot eg update innstalere automatisk.. æsj! Eg og har funne ut av du kan la bestemte programmer kjøres, men eg vil fjerne dette heilt!! Har du funne ut av det?
pmarius Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 ... Den følger med SP2, så hvis dere vil fjerne DEP må dere fjerne SP2 antagelig. Finnes kanskje måter å deaktivere den på, søk litt i tweakforumer og sånn
Simon88 Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 det er deaktivering eg tenke på. må jo sjølvsagt ha sp2! men det går ikkje ann å deaktivere på "normal" måte. Sei i frå om dokke finne ut av nokke
zjulik Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 I Kontrollpanel/System/Avansert/Ytelse/Innstillinger/Datakjøring kan du be om at den kun styrer systemprogrammer. Aldri hatt tull med den da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå