Gå til innhold

ACER FERRARI 4000 - Turion 64-basert bærbar PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror kun det er "æ" og "ø" som er byttet plass ifra det danske og det norske keyboardet, vertfall slik det er hos Ferrarien til kompisen min som kjøpte ifra shg.

5404979[/snapback]

Hvis det er slik, så er det vel bare å bruke en pinsett og vippe opp tastene som et vanlig tastatur? Eller kanskje tastatur for bærbare er mer sårbare?
Lenke til kommentar
Hva synes du forresten om den Bluetooth-musen som følger med?

Den er grei til vanli bruk, men til spel synst eg den blir unøyaktig.

Bruker MX510 i stede for :love:

4459190[/snapback]

 

Er det en update til driverene av denne musen? Helt elendig presisjon, nesten ubruklig...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Er det flere enn meg som ikke har riktig bilde/kalender for april i ferrariwallpaper ?? :hmm:

5851211[/snapback]

Ja, Ferrari-kalenderen gikk ut i mars så jeg hadde håpet at Acer kom med flere oppdateringer. Det kan fortsatt komme ettersom Acer var treige sist også, men da laget jeg min egen oppdatering :) Vi får smøre oss med tålmodighet.

Lenke til kommentar
Virker som en bra alternativ..

Aktuell for meg også, lurer på hvordan tastaturet er. Har ikke vært så fornøyd med Asus sine tidligere tastatur.

5408667[/snapback]

 

OT: Tastaturet på A6Ja er kjempedeilig, bare så det er sagt. Aldri tastet på et så godt tastatur før :) Eneste som er litt dumt er at Fn knappen er nederst til venstre, og ctrl er til høyre for den. skulle vært omvendt, lett å bomme på ctrl i spill og sånt når en er vant med at den er nederst til venstre. kjempestillt, behagelig, god motstand. Får dama sin Inspiron 6000 sitt tastatur til å virke ekstremt billig og plastic-fantastic.

Lenke til kommentar
Skal kjøpe bærbar snart... Er Acer Ferrari 4005WLMi et godt valg? Får kjøpt den brukt for 15k ca. Grei pris det. Hvordan er X700 på spilling ?

5855225[/snapback]

Jeg synest prisen er litt høy. Hos SHG får du 4005WLMi for 15.801 kr ny, og 4006WLMi for 16.655 kr.

 

x700 er fullt brukbart til spilling.

Lenke til kommentar
Er det flere enn meg som ikke har riktig bilde/kalender for april i ferrariwallpaper ?? :hmm:

5851211[/snapback]

Ja, Ferrari-kalenderen gikk ut i mars så jeg hadde håpet at Acer kom med flere oppdateringer. Det kan fortsatt komme ettersom Acer var treige sist også, men da laget jeg min egen oppdatering :) Vi får smøre oss med tålmodighet.

5851221[/snapback]

 

Min kalender varer til august 2006, men har to forskjellige bilder med mars (3.jpg og 4.jpg) regner med at 4.jpg skulle inneholde april og ikke mars :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...