Gå til innhold

STORE problemer med css


Anbefalte innlegg

Får lagt inn steam, css og hl2 men på steam viser det at jeg ikke har noen andre spill enn codename gordon og hl2 demo.

klarer ikke å få til Når jeg skriver inn cdkeyen og etter at den skal ha registrert den står det: the cdkey you`ve entered has already been registered to an existing steam account, and it is therefore invalid. your subscription to half-life 2 retail collectors has not been completed.

Hadde cs på denne pcen for ca 1.5 mnd siden men lillebroren min klarte å kræsje hele pcen så jeg måtte boote og nå virker det ikke........??? uansett hva jeg gjør kommer jeg ikke inn på css kan noen hjelpe meg.......?!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg skjønner ikke helt, har du ikke allerede registrert hl2 på din steam konto? Kan du ikke bare logge deg på kontoen? Hvis spillene er forsvunnet fra kontoen din, da bør du kansje sende mail til steam/valve :shrug:

 

jeg har flere ganger avinstalert hele steam og HL2 og startet på nytt uten noe problem...

 

jeg sliter med steam jeg og, så jeg er ikke ekspert på det området . . . ;)

Lenke til kommentar

klarer å logge på å alt det der, men my games er vekk!!! hvis jeg trykker på registrer et produkt jeg har eller no kommer jeg og skal skrive cd keyen og da den skal registrere det går det ikke det står at den alt er i bruk... det stemmer jo men hvorfor det da ikke vises at jeg har noen spill annet enn de d**** spilla skjønner jeg ikke....?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...