Grundig Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Heisann. Når jeg spilte GTA San Andreas på PS2 husker jeg at jeg kom veldig høyt opp i luften, for deretter å hoppe ut i fallskjerm. Det var sykt stilig. Men husker ikke hvilke fly som var best til å komme høyest. Noen som har noen forslag?
Dorian Gray Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Jeg vil tro at enten Hunter-helikopteret eller Harrier-jetten er best.
genser Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Hopp ut av flyet (hold enter-knappen) så har du med deg fallskjerm ut. Fallskjermen aktiveres med musetasten.
McLuddis Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Det høyeste jeg har vært, var da jeg skulle kjøre motorsykkel inn rampa bak et svært jetfly, etter kampen ombord hoppa jeg ut, men i min uerfarenhet med fallskjermhopping klarte jeg å utløse fallskjermen med det samme jeg kom ut av flyet.... det tok LAAAAANG tid før jeg landa for å si det sånn... jeg mener, det tok mange minutter før jeg idetheletatt skimta bakken...
Fredrik Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 (endret) Det flyet du kommer høyest med er vel AT-400. Barbaren, gjorde det samme selv, tenkte meg ikke om. Endret 27. juni 2005 av fredrikrb
genser Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Har ikke alle flyene en felles øvre grense? Flyr man så høyt blir man tvunget ned igjen. Men hvordan man kjappest kommer høyt er jo uten tvil Harriern (glemt navnet). Synes å huske fra et sted at det var en kode for at høydegrensen ble fjernet.
Fredrik Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Har ikke alle flyene en felles øvre grense? Flyr man så høyt blir man tvunget ned igjen. Men hvordan man kjappest kommer høyt er jo uten tvil Harriern (glemt navnet). Synes å huske fra et sted at det var en kode for at høydegrensen ble fjernet. Den heter Hydra. Tror ikke det er en felles grense, nei. Ikke etter det jeg har lest.
sull Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Det du kommer høyest med er AT-400, man kommer like høyt med andre fly men de blir fort "dyttet" ned igjen mens AT-400 holder på høyden liksom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå